Fred63

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4K Ultra HD Mediabox uitgifte?

4K Ultra HD Mediabox uitgifte ?
Ik ben er klaar voor, kom maar op, en dan snel die Mediabox xl de deur uit.
Lees de info van 21-9-2018 maar op www.TotaalTV.nl
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

In het topic hierboven vind je alle informatie hoe je aan te melden voor het klantpanel.

Deze tekst is daar een onderdeel van:
Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ziggo producttesten: Hoe werkt het?

https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-producttesten-hoe-werkt-het-25174

In het topic hierboven vind je alle informatie hoe je aan te melden voor het klantpanel.

Deze tekst is daar een onderdeel van:
Kan ik me hier ook voor aanmelden?
Dat kan zeker! Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er op korte termijn geen nieuwe testers nodig zijn, maar dit kan natuurlijk snel veranderen. Dus wil jij ons in de toekomst helpen?
Fred63
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bert,
Ik ben al klant vanaf het begin van Ziggo en daarvoor, heb ook de combinatie van Ziggo/Vodafone/red Mobiel ,maar sinds de invoering en in gebruikname van de
Mediabox Xl waarvan ik inmiddels de 5e of zelfs de 6e in huis heb en niets anders dan narigheid heb met dat ding die het softwarematig ( Samsung ) gewoon niet aan kan en nu nog steeds problemen blijft geven ondanks alle updates in al die jaren.
Na al die keren contact met Ziggo te hebben gehad en dan weer een korting en weer een andere Mediabox XL gekregen dan word je het op een gegeven moment zat en denk je
waarom kan Ziggo de klanten niet echt tevreden stellen voor het geld wat je per jaar totaal betaald voor het blijven haperen van beeld qua live tv en opgenomen progamma's wat ik met elke Mediabox XL al had en nog steeds heb, ondanks dat alle kabels, wanddoos , e.d. al vervangen zijn en er ook alle keren de boel is doorgemeten nog steeds die haperingen er zijn , de beeldkwaliteit is niets op aan te merken hoor maar die Mediabox XL is een verkeerde aankoop en investering geweest.
Mensen en ook ik worden er moe van om steeds aan het lijntje gehouden te worden door Ziggo.
Dus kom maar op met die nieuwe 4K Mediabox.
Ook ik ben veel aan het rondkijken om op een andere manier TV en Internet via een ander
te gaan nemen want het houd een keer op met het geduld.
Mvgr, Fred
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey !
Je kunt vragen stellen en meepraten over de nieuwe mediabox in dit topic. Ik zie je daar ^^

Uitgelicht topic