Renjordi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 aflevering wel, ander niet opgenomen

Allereerst bij voorbaat excuses wanneer deze vraag al eerder is gesteld. Ik heb het forum doorzocht, maar volgens mij dit specifieke geval(letje) niet eerder voorbij zien komen.

Onlangs bij de start van Judas het hele seizoen laten opnemen in de Mediabox, door bij het opnemen van aflevering 1 aan te geven " hele seizoen" opnemen.
Nu is heel irritant aflevering 5 NIET opgenomen. Afleveringen1, 2, 3, 4 en 6 wel. Erg raar dus dat alles, behalve een aflevering ergens midden in het seizoen niet is opgenomen.

heeft iemand een idee hierover?

Mijn tevredenheid over Ziggo daalt met de week. Ondertussen toe aan Mediabox nummer 5, mn router ook al paar keer vervangen. Al vaker gemerkt dat opgenomen afleveringen vastlopen, ook vervelend, maar niet mijn vraag/opmerking nu.

Ik hoop dat jullie mij met mijn bovenstaande vraag kunen helpen.

Bij voorbaat dank.

Rene
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Probeer de zoekfunctie eens

https://community.ziggo.nl/search?q=judas

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-blundert-met-replay-tv/

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Probeer de zoekfunctie eens

https://community.ziggo.nl/search?q=judas

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-blundert-met-replay-tv/
Renjordi
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb, bedankt voor de tip/reactie.

Blijkbaar ben ik niet de enige die dit is opgevallen. Jammer dat Ziggo hier, naar mijn idee te weinig mee doet.

Uitgelicht topic