Vraag

webspace

Door een laptopcrash ben ik de inlog naar mijn webspace (oude dienst van UPC) kwijt. De webspace wordt in nieuwe contracten niet meer aangeboden maar is nog wel beschikbaar voor oude klanten. Wie kan me helpen om (via Total Commander) mijn webspace weer te benaderen? Al mijn ftp-pogingen zijn tot nu toe gestrand. De Ziggo-helpdesk is uiterst vriendelijk, maar weet het ook niet.

12 Reacties

Hans van de Ven schreef:

Door een laptopcrash ben ik de inlog naar mijn webspace (oude dienst van UPC) kwijt. De webspace wordt in nieuwe contracten niet meer aangeboden maar is nog wel beschikbaar voor oude klanten. Wie kan me helpen om (via Total Commander) mijn webspace weer te benaderen? Al mijn ftp-pogingen zijn tot nu toe gestrand. De Ziggo-helpdesk is uiterst vriendelijk, maar weet het ook niet.

Kijk eens op onderstaande link:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/webspace/
Dank voor je snelle reactie. Maar helaas: weer meerdere mislukte pogingen. Ook vreemd is dat die poort (de helpdesk noemde hem ook al) noch de servernaam in Total Commander kunnen worden ingevoerd. Toch heb ik in het verleden via dit programma steeds normaal contact kunnen leggen. Elke poging strandt met de melding "530 Login authentication failed". Maar mailadres en wachtwoord bieden me wél toegang tot mijn mailbox, dus die moeten wel correct zijn.
Hans van de Ven schreef:

Dank voor je snelle reactie. Maar helaas: weer meerdere mislukte pogingen. Ook vreemd is dat die poort (de helpdesk noemde hem ook al) noch de servernaam in Total Commander kunnen worden ingevoerd. Toch heb ik in het verleden via dit programma steeds normaal contact kunnen leggen. Elke poging strandt met de melding "530 Login authentication failed". Maar mailadres en wachtwoord bieden me wél toegang tot mijn mailbox, dus die moeten wel correct zijn.

Ik kan je dan helaas niet verder helpen, het enigste dat ik kan zeggen probeer het eens met een ander ftp-programma, desnoods rechtstreeks via een browser.
Succes verder.
Reputatie 2
Badge
Ik zit in oud Ziggo gebied en bij mij werkt het op deze manier.

Dit is het enige wat ik invul.
Misschien werkt het ook zo in oud UPC gebied.
Dank je Borry, maar helaas... Mijn webspace is beslist nog in de lucht (ik kan een vrij recent geplaatst document gewoon openen), maar hij weigert mijn wachtwoord, alhoewel dat bij mijn Ziggo-mail wel werkt. Het blijft suf dat Ziggo zich niet inspant om me verder te helpen.
Reputatie 3
Badge +1
Waarom probeer je het niet eens met bijvoorbeeld FileZilla?
Zowel TC als FileZilla werken hier gewoon goed.
Ook FileZilla geeft als foutmelding dat de inloggegevens niet kloppen. Weer een reden om opnieuw bij Ziggo aan te kloppen.
Reputatie 3
Badge +1
Ja, lijkt me verder weinig anders aan te doen.
Ik heb exact hetzelfde probleem, helpdesk zegt dat ie mij niet kan helpen en dat ik hier in de community moest vragen. Webmail werkt gewoon met mijn login. Die zelfde login werkt niet met het FTP programma om de webspace te bereiken... Ik wil er wel weer gebruik van maken om een portfolio op te slaan.
henk156 schreef:

Ik heb exact hetzelfde probleem, helpdesk zegt dat ie mij niet kan helpen en dat ik hier in de community moest vragen. Webmail werkt gewoon met mijn login. Die zelfde login werkt niet met het FTP programma om de webspace te bereiken... Ik wil er wel weer gebruik van maken om een portfolio op te slaan.

Kijk hier maar eens:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/webspace/
Dat is nou een van mijn ergernissen met zo'n community. Beste Super user: die link werd twee maanden geleden ook al gesuggereerd. Dus dat helpt niet echt.
Reputatie 4
Badge
Hans van de Ven schreef:

Dat is nou een van mijn ergernissen met zo'n community. Beste Super user: die link werd twee maanden geleden ook al gesuggereerd. Dus dat helpt niet echt.

@Hans van der Ven,@henk156;

Welk abonnement heeft u (exact, zoals vermeld op de factuur) bij Ziggo ?

Wat vind jij?

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)