Telephoneboss

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZZP Telefonie integreren op Voip toestel zoals Yealink

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een mogelijkheid om dit te integreren.

Nu werk ik met 2 toestellen.
1 met een Voip abonnement en 1 voor de Ziggo lijn.

Vanmiddag heb ik gesproken met de verdeler van Yealink en hij adviseerde mij te vragen of er een Sip account beschikbaar is voor een ip toestel. De gegevens dienen uitgelezen te worden.

Ik hoop echt dat hier iets mee te doen is want ik ben echt helemaal klaar met de huidige werkwijze.

Alvast dank.
5 Reacties 5
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Voor zover ik weet heb je alleen bij grootzakelijk SIP trunking.
Maar er zijn genoeg SIP/VOIP providers waar je siptrunk kunt regelen. Daarvoor ben je niet persé afhankelijk van ZIggo.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes
Hey Telephoneboss

Welkom! Goed dat je je vraag hier neer hebt gelegd. Ik kan je hier niet mee helpen maar gelukkig zitten op de Community genoeg gebruikers die dat wel kunnen! :wink: Heb je in het bericht van Nick999 je antwoord gevonden?
Telephoneboss
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nick999 wrote:
Voor zover ik weet heb je alleen bij grootzakelijk SIP trunking.
Maar er zijn genoeg SIP/VOIP providers waar je siptrunk kunt regelen. Daarvoor ben je niet persé afhankelijk van ZIggo.


Dank voor je reactie Nick.

Het allerbelangrijkste is dat ik onbeperkt kan blijven bellen en dat is iets wat niet veel wordt aangeboden. Heb jij hier misschien nog advies in?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Nick999 . Weet jij hier wellicht meer over?
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik ben even aan het rondkijken geweest en er zijn verschillende aanbieders van sip trunk.
Deze biedt in ieder geval onbeperkt zakelijk aan :
https://www.fieber.nl/sip-trunk/

Uitgelicht topic