1
Vraag
2
Reacties
Blanksma

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Zakelijk Voicemail springt niet aan

Voicemail staat actief volgens het menu en volgens de medewerker van Ziggo, maar zelfs na minuten overgaan springt hij niet over naar voicemail. De medewerker gaf aan dat ze de duur tot voicemail niet meer kunnen aanpassen, dat dit in het menu zit. Echter heb ik letterlijk elk menu item twee keer doorlopen en tref ik de optie nergens. Bovendien lijkt het me niet dat een voicemail meer dan minuten zou moeten duren.

Iemand ervaring of een idee voor een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Whoah, ik dacht dat ik hier al een reactie geplaatst had, maar had daar even mee gewacht. Ik was er niet vanuit gegaan dat het zo snel opgelost zou worden!

Hoe dan ook; ik had een taak aangemaakt naar de afdeling die de telefonie-opties beheerd, wanneer de reguliere wegen niet werken. Die hebben het dus opgepakt. Super dat het zo snel is opgelost ^^.

Een mooi weekend gewenst!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Blanksma . Welkom hier! Goed dat je even contact opneemt hierover.
De duur tot voicemail zal in dit geval niet het issue zijn. Dit moet nooit minuten lang duren. Ik denk dus eerder dat er elders iets mis gaat!
Op welke manier heb je nu je voicemail ingeschakeld/ingesteld? Kan je de stappen noemen die je gezet hebt?
Raptrial

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is even vanaf mijn privé account, had mijn zakelijke even niet bij de hand.

Ik heb 1233 gebeld, boodschap aangemaakt, en ingeschakeld. Ik heb de status van de dienst gecheckt, deze geeft aan: voicemail is ingeschakeld.

De medewerker aan de telefoon gaf ook aan te kunnen zien dat deze is ingeschakeld.

Voor de zekerheid heb ik ook de *61 en *61* procedure doorlopen. Maar dit haalt niks uit.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Vreemd hoor. Aan deze kant staat ook alles gewoon helemaal goed.
Wat voor telefoon (merk/type) heb je? En heb je wellicht de mogelijkheid voor de zekerheid eens een ander aan te sluiten. Ik kan me niet echt voorstellen dat het daaraan kan liggen, maar het is goed om alles stapje voor stapje door te nemen.
Raptrial

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu gebruiken we een serie Gigaset AS 405. Ik heb een andere Gigaset geprobeerd die we nog hadden liggen (basisstation ook vervangen uiteraard), maar geen verschil.
Blanksma
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg net een sms dat het opgelost zou moeten zijn en inderdaad een korte test wijst uit dat na 5x overgaan hij nu naar voicemail gaat.

Geen idee wat jullie hebben gedaan, maar het werkt nu dus!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Whoah, ik dacht dat ik hier al een reactie geplaatst had, maar had daar even mee gewacht. Ik was er niet vanuit gegaan dat het zo snel opgelost zou worden!

Hoe dan ook; ik had een taak aangemaakt naar de afdeling die de telefonie-opties beheerd, wanneer de reguliere wegen niet werken. Die hebben het dus opgepakt. Super dat het zo snel is opgelost ^^.

Een mooi weekend gewenst!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo