blitz10

Level 5
  • 53Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

volop bellen opzeggen

Als ik volop bellen opzeg, kan ik de vaste aansluiting gewoon nog gebruiken( natuurlijk met hogere kosten, dacht iets van 11 cent per minuut )


hoe moet ik volop bellen opzeggen en welke opzegtermijn is er
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
blitz10 volop vellen is een extra service die je aan en uit kunt zetten, onafhankelijk van je telefoonabonnement.
Dus als je de optie uitzet (of laat zetten) kun je nog gewoon bellen, alleen dan tegen de normale gesprekskosten. :sunglasses:

Bekijk in context

7 Reacties 7
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes
kijk eens onder deze link

https://www.ziggo.nl/bellen/volop-bellen/

onder de link staat alle informatie over volop bellen en opzeggen die maandelijks opzegbaar is
blitz10
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Dit staat te lezen onder de link


Maandelijks opzegbaar

Je kunt je huidige nummer gratis meenemen naar Ziggo. Nummerbehoud vraag je eenvoudig aan tijdens je bestelling. Ziggo zegt dan het contract bij je huidige telefonieaanbieder voor je op. Dat hoef je dus niet meer zelf te doen.

Wat heeft dit met opzeggen te maken met betrekking tot volop bellen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
blitz10 volop vellen is een extra service die je aan en uit kunt zetten, onafhankelijk van je telefoonabonnement.
Dus als je de optie uitzet (of laat zetten) kun je nog gewoon bellen, alleen dan tegen de normale gesprekskosten. :sunglasses:
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes
volop bellen is maandelijks opzegbaar zoals beschreven want volop bellen staat los van je telefoonlijn
blitz10
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
bedankt voor het antwoordt
blitz10
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Poging gedaan om via producten/bellen volop bellen uit te zetten=> helaas

Poging gedaan om via wijzingen abo volop bellen uit te zetten => is helaas niet bedienbaar/uitvinkbaar

Uiteindelijk krijg ik volgende melding: A technical error has occurred while processing your request:sleepy: :sleepy: :sleepy: :laughing: :laughing:
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo blitz10,
Je kunt het beste Ziggo opbellen om die optie uit te laten zetten.

Uitgelicht topic