Excuses voor mijn late reactie en de problemen die jullie ondervinden. Na mijn laatste melding is wel duidelijk geworden dat er nog meerdere problemen lopen na de overgang naar een nieuw platform.
Allereerst twee storingen waar we geen voorbeelden meer voor nodig hebben:
- Nog voicemail die niet verdwijnt?
Bel met 1235 om bij het oude platform de voicemail weg te halen. De nieuwe voicemail's komen wel gewoon bij 1233 binnen.
- Het invoeren van nummers bij het keuze menu van voicemail werkt niet.
Dit is inderdaad een lopende storing, helaas is daar nog niet bekend hoelang dit nog gaat duren.
Een mogelijke (vreemde) oplossing is het menu een paar keer achter elkaar proberen te doorlopen, na een paar keer werkt hij vaak weer.
Daarnaast zijn er nog drie waarvoor we nog voorbeelden verzamelen:
- Melding: 'Voicemail voor dit nummer is niet beschikbaar'.
Voor deze ontvangen we graag de volgende info:
- Melding die je hoort:
- Wanneer hoor je deze melding (welke acties doe je precies):
- Wat horen anderen als ze je bellen:
- Opslaan van voicemail melding werkt niet: Na de optie om de keuze definitief te maken begint het menu opnieuw en is het nieuwe bericht niet opgeslagen.
Voor deze melding registreren we voor de oplosgroep wie er last van heeft.
- Er kan geen boodschap worden ingesproken na de piep.
Is de pieptoon te horen na de welkomstboodschap? Want indien niet, dan staat er een afwezigheidsmelding actief.
Mocht de piep er wel zijn, dan registreer ik graag dat je hier last van hebt voor de oplosgroep.
Indien je al contact hebt gehad met de klantenservice is je klantnummer al genoteerd met de bijbehorende melding. Ik kan geen dubbele melding maken.De oplosgroep is hard bezig, ik hoop dat we snel een oplossing hebben.
Gr,