Vraag

Voicemail werkt niet, het is niet te activeren sinds kort

Toon eerste bericht

152 Reacties

Reputatie 7
Hallo Michiel, vreemd dat hij ineens weer werkt out of the blue.
Maar hij werkt in ieder geval wel weer, top.

En dank Babbel, al heb ik vooral informatie doorgegeven :)

Dank je Anke, dan betreft het in ieder geval geen oude voicemail. En ja, die functie is nieuw, je kan kiezen bij 1233 in de menu's kiezen voor het veranderen van voicemail/naar afwezigheidsboodschap.

Het nadeel is dat ik geen voorbeeld heb van het menu en dus niet precies weet welke opties je moet kiezen 😞 Maar misschien dat als dat niet lukt, kan je de voicemail uitzetten, testen wat je hoort, en even later weer aanzetten om nogmaals te testen.

(Ik heb nog lopen zoeken naar een specifieke uitleg van de opties...)

Gr,
Reputatie 1
En ja hoor, voicemail werkt weer niet! Bellers krijgen wel het ingesproken welkomstbericht te horen en kunnen na de piep (nou piep, eerder een schoolpleinzoemer) een bericht inspreken maar de ontvanger (dat is ik dus) krijg de mededeling dat er geen Geen Berichten zijn. Uiteraard heb ik weer het hele 1233-menu doorlopen maar het is weer niet te doen. Hebben meer mensen hier last van na de oplossing van een tijdje geleden?
Inmiddels kan ik helemaal niks meer met de voicemail. Als ik bel krijg ik een keuzemenu. Ik kan kiezen voor 1, afluisteren berichten, 9, instellingen wijzigen en 0, informatie over de voicemail faciliteit. Wat ik ook kies, het is even stil en dan krijg ik de keuzes opnieuw te horen.
Reputatie 1
Ik heb zojuist contact gehad met Ziggo en het voicemailprobleem is bekend. Er wordt aan gewerkt maar wanneer de storing is opgelost is helaas nog niet te zeggen.
Reputatie 7
Mijn excuses, ik ben door andere zaken niet meer aan het topic toegekomen.

Ik kan geen storing meer in het systeem vinden en zie geen reacties meer na 5 July, betekent dit dat de problemen bij jullie zijn opgelost?
Anders maak ik er individuele zaken van die we moeten onderzoeken. Maar dan wel op zeer korte termijn/nu.

Gr,
Reputatie 1
Hallo Ronald.

Er is geen pijl op te trekken. De ene keer kunnen mensen een voicemailbericht inspreken en na een volgende keer (amper 10 seconden later ter controle) hoor je het bericht 'De Verbinding Wordt Nu Verbroken. Bedankt Voor Het Bellen.' Of woorden van die strekking.

Ik als ontvanger moet maar afwachten of ik berichten kan beluisteren via voicemail. Telkens weer hoor ik de mededeling dat ik geen nieuwe berichten heb. En het 1233-menu werkt ook niet naar behoren. Zo gauw je na een mededeling/opdracht een cijfer intoetst krijg je het hele verhaal weer opnieuw te horen.

En een volgende dag werkt alles weer.
En een volgende dag en volgende en volgende dag werkt HET NIET!

Ik heb geen idee wat jullie gedaan hebben maar ik kan je één dingen zeggen: dit is werkelijk naatje pet.
Helaas heb ik nog steeds de problemen die ik op 5 juli had. Het zou ontzettend fijn zijn als er nu snel een definitieve oplossing komt.
Reputatie 1
Joechei! Gisteren heeft mijn voicemail één dag gewerkt.

Vandaag is het weer het oude liedje. Na de piep wordt de voicemailspreker na amper een halve zin uitgesproken te hebben onderbroken met de mededeling 'de verbinding wordt nu verbroken. Bedankt voor het bellen en tot ziens.'

Ronald van Ziggo, beste man, wat is hier gaande? Ik wil dit opgelost hebben.

En uiteraard aan alle andere community leden de aloude vraag: hebben jullie hier nog steeds 'last' van of is het probleem bij jullie inmiddels opgelost?

Met groet,

N.C.

Na dit geschreven te hebben belde een goed vriend van mij. Expres heb ik niet opgenomen. En potdorie, na 1233 ingetoetst te hebben hoorde ik het bericht dat ik één voicemailbericht heb ontvangen. En ik kon het nog afluisteren ook, joechei!
Mijn goede vriend teruggebeld met de vraag om mij nogmaals te bellen en nog een keer een berichtje in te spreken. En wat denkt u? Inderdaad... 'de verbinding wordt nu verbroken. Bedankt voor het bellen en tot ziens.'

WTF? 😡 !!
Reputatie 3
Ook bij mij speelt dit probleem al enige tijd. De ene keer kan men inspreken en de andere keer wordt men halverwege onderbroken. Dit speelt volgens mij sinds de voicemail is overgeheveld naar een ander/nieuw platform.
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb ook weer last dat de voicemail menu geen toetsindrukken accepteert.
Blijft een beetje instabiele boel, voor mij een mislukte upgrade met al het gedonder wat ik had en hier lees.
Reputatie 1

DE VERBINDING WORDT NU VERBROKEN.

BEDANKT VOOR HET BELLEN EN TOT ZIENS.

Hallo Ziggo, reageer toch eens verdorie!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HET WERKT NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reputatie 7
Klopt, en helaas ben ik er ook nog niet achter waarom niet.... 😥
Alleen dat we met een oplossing bezig zijn. En inderdaad Mathijse, deze issues sinds de migratie. En yes Babbel, al werkt het voor het overgrote deel goed, er zijn een paar ernstige tekortkomingen bij een aantal klanten.

PS, vermeld alsjeblieft je postcode en huisnummer in je profiel! dan kan ik de voorbeelden makkelijker doorzetten.

Gr,
Reputatie 7
@Babbel en @Anke,

Even specifiek voor het niet functioneren/registreren van de toetsen. De afdeling geeft aan dat ze weer een fix hebben gedaan in de afgelopen dagen. Is het invoeren van de toetsen op het moment nog steeds een probleem?

Gr,
Reputatie 6
Badge +4
Ik zal het gaan testen binnenkort, en hou je op de hoogte Ronald.
Wat gezondheid betreft ben ik vaak afhankelijk van medewerkers van het ziekenhuis die mij bellen ivm met afspraken, uitslagen etc.
Van een helpdesk medewerker hoorde ik dat het tot in September kan duren voor het opgelost is, Ziggo zal klanten niet informeren als het een feit is.
Reputatie 6
Badge +4
Wat gezondheid betreft ben ik vaak afhankelijk van medewerkers van het ziekenhuis die mij bellen ivm met afspraken, uitslagen etc.
Van een helpdesk medewerker hoorde ik dat het tot in September kan duren voor het opgelost is, Ziggo zal klanten niet informeren als het een feit is.

@Akoni Misschien helpt het je dan als je de oproepen op je ziggo nummer door laat schakelen naar je 06-nummer? Wellicht dat je dan minder risico loopt?
Reputatie 7
Hallo Akoni,

Kan je aangeven van welke van de problemen je precies last hebt?
En zou je in je profiel je postcode en huisnummer kunnen opnemen?
Dan kan ik je meenemen in de case.

Gr,
Reputatie 7
Een update over de case,
Door vakanties zit er te weinig prio op. Vandaar dat dit zo lang mee sleept 😐
Een zeer onfortuinlijke samenloop van omstandigheden. Zodra ik meer weet meld ik het, maar blijf vooral voorbeelden melden in dit topic!
Ik spam ze namelijk wel plat met de issues.

Gr,
Hallo Akoni,

Kan je aangeven van welke van de problemen je precies last hebt?
En zou je in je profiel je postcode en huisnummer kunnen opnemen?
Dan kan ik je meenemen in de case.

Gr,

Hallo Ronald Ziggo
Een ernstige hartafwijking, ernstige vorm van reuma en ernstige vorm van chronisch carpaal tunnel syndroom aan beide handen/armen
uiteraard zullen er meer mensen zoals ik er van balen wat de voicemail betreft
Zal zo even mijn profiel aanpassen
Reputatie 7
Ai, dat is inderdaad geen fijne combinatie van klachten :(
Nu ging het mij eigenlijk specifiek om de problemen met de voicemail die je ondervindt, maar je situatie is ook geen makkelijke.

Gr,
Reputatie 6
Badge +4
@Ronald Ziggo Gisteravond even tijd gehad om te testen. 1e keer kon ik met de toetsen wel keuze maken in hoofdmenu, maar in het submenu reageerde de toetsen niet.
Verbinding verbroken, opnieuw geprobeerd, toen geen probleem.

Daarna via externe lijn voicemail proberen in te spreken, 1e keer tijdens het inspreken na de piep kwam de computerdame na een seconde of 10 er tussen met de mededeling,de verbinding wordt nu verbroken, en is er ook niks opgeslagen.
Nog een keer geprobeerd, wederom na de piep ingesproken, kon het nu wel afmaken, en bericht was ook terug te luisteren.

Kortom, nog niet helemaal overtuigend.
Reputatie 7
Nee dat kan je wel stellen, bedankt voor de test! ik neem deze info mee.

Gr,
Reputatie 7
Een nieuwe update,

Er is een mogelijke fix, maar deze wordt nog getest, helaas duurt dit door de vakantie periode langer dan normaal.
Volgende week dinsdag heb ik hopelijk beter nieuws.

Gr,
Ai, dat is inderdaad geen fijne combinatie van klachten :(
Nu ging het mij eigenlijk specifiek om de problemen met de voicemail die je ondervindt, maar je situatie is ook geen makkelijke.

Gr,

Hoi Ronald
De problemen zijn bv, artsen kunnen mij niet waarschuwen als er iets met mijn bewakingsaparatuur is , ik moet dus live aanwezig zijn.
Geldt dus ook voor belangrijke lab uitslagen etc.
Ik kan wel een bericht inspreken waarin ik waarschuw dat voorlopig de voicemail niet werkt
en men moet het later nog eens proberen
Andere zaken in het menu werkte niet en als je jezelf belt hoor je al snel de verbinding wordt nu verbroken.
Ik zie je laatse bericht, een medewerker zei tegen mij, het kan wel tot in september duren.
Bedankt voor je inzet!
Reputatie 7
Ja, ik denk dat in jouw geval een directe doorschakeling naar een mobiel misschien beter is, in ieder geval tijdens de situatie.
Ik hoop dat mijn inzet wat uitmaakt, ik blijf ze in ieder geval stalken.

Gr,

Reageer