1
Vraag
2
Reacties
baarsha

Level 1
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail uitzetten

Aangezien voor voicemail (vastnet) te weinig tijd is gegeven om op te nemen wil ik de tijd verlengen of in zijn geheel voicemail vh vaste net uitschakelen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Wellicht helpt onderstaande info (van Ziggo website)

Even geen voicemail meer nodig? Je schakelt hem zelf uit. Hoe je dat doet hangt af van hoe de voicemail nu is ingesteld. Wanneer horen mensen nu je voicemail als ze je bellen?
Je hoort de voicemail wanneer ik niet opneem

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon. Hoor je geen kiestoon? Druk dan op de verbindingstoets of houdt deze even ingedrukt.
  • Toets #61 in.
  • Hang weer op. Je voicemail is nu uitgeschakeld.
  • Om te testen of het werkt pak je je mobiele telefoon en bel je je vaste nummer.
Werkt het nog niet? Herhaal dan bovenstaande stappen en toets #61# in plaats van #61.
Je hoort de voicemail wanneer ik in gesprek ben

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon. Hoor je geen kiestoon? Druk dan op de verbindingstoets of houdt deze even ingedrukt.
  • Toets #67 in.
  • Hang weer op. Je voicemail is nu uitgeschakeld.
  • Om te testen of het gelukt is bel je nu een willekeurig nummer zodat je in gesprek bent en bel je met je mobiele telefoon je eigen telefoonnummer.
Werkt het nog niet? Herhaal dan bovenstaande stappen en toets #67# in plaats van #67.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Wellicht helpt onderstaande info (van Ziggo website)

Even geen voicemail meer nodig? Je schakelt hem zelf uit. Hoe je dat doet hangt af van hoe de voicemail nu is ingesteld. Wanneer horen mensen nu je voicemail als ze je bellen?
Je hoort de voicemail wanneer ik niet opneem

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon. Hoor je geen kiestoon? Druk dan op de verbindingstoets of houdt deze even ingedrukt.
  • Toets #61 in.
  • Hang weer op. Je voicemail is nu uitgeschakeld.
  • Om te testen of het werkt pak je je mobiele telefoon en bel je je vaste nummer.
Werkt het nog niet? Herhaal dan bovenstaande stappen en toets #61# in plaats van #61.
Je hoort de voicemail wanneer ik in gesprek ben

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon. Hoor je geen kiestoon? Druk dan op de verbindingstoets of houdt deze even ingedrukt.
  • Toets #67 in.
  • Hang weer op. Je voicemail is nu uitgeschakeld.
  • Om te testen of het gelukt is bel je nu een willekeurig nummer zodat je in gesprek bent en bel je met je mobiele telefoon je eigen telefoonnummer.
Werkt het nog niet? Herhaal dan bovenstaande stappen en toets #67# in plaats van #67.
faberge

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt niet voicemail uitzetten, #61 of #61# , ook werd gezegd door automatische stem voice mail is uit, blijft toch aan staan.

Hummeltje-1

Level 3
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

bij ons wil de voicemail ook niet uit.

Ook niet via de handleiding van het philips instructieboekje.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Hummeltje-1, wat jammer dat het uitzetten van de voicemail niet wil lukken. Zou je eens je modem en telefoontoestel kunnen resetten door deze van de stroom te halen? En daarna nogmaals bovenstaande stappen willen doorlopen. Werkt het dan wel?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo