Kees124

Level 5
  • 74Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Verhuizing van oud Ziggo regio naar oud UPC regio.

Op 29 mei 2020 de verhuizing van mijn vader telefonisch doorgegeven. Hij is op 13 juni 2020 verhuisd van Uden naar Nunspeet. Tot op heden is de verhuizing binnen de Ziggo systemen niet gerealiseerd. Hij heeft geen nieuw telefoonnummer ontvangen en kan dus al die tijd niet bellen en gebeld worden. Voor een man van 94 jaar is telefoneren een belangrijk communicatiemiddel. Ik kan geen verhuiskaarten naar familie etc sturen omdat er nog geen telefoonnummer bekend gesteld is.

Mijn dagelijkse vraag van af 13 juni 2020 is: wanneer heeft Ziggo de verhuizing een keer geregeld?

10 Reacties 10
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Mogelijk kan een moderator u een helpende hand bieden. Als u zorgt dat uw naw gegevens én die van uw vader in uw profiel staan, dan kunnen zij de benodigde gegevens erbij pakken.

Ik heb het voorgelegd aan het moderatieteam.(medewerkers van Ziggo).

Kees124
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Vanaf 13 juni dagelijks contact met een moderator gehad. Helaas blijkbaar is er binnen Ziggo geen expert aanwezig die dit probleem kan oplossen.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

U bedoelt waarschijnlijk de helpdesk klantenservice. De moderators hier, op de community, kunnen dieper in de systemen kijken en hebben meer mogelijkheden.

Kees124
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Ok. Ik hoop dat ze dat willen doen voor mijn vader. 

 

**Moderator: Adresgegevens weggehaald**

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Kees124,

Wat een ellende zeg. Ongelooflijk dat dit zo lang moet duren, zeker in een situatie als deze. Ik zie inderdaad dat er administratief iets aan onze kant is vastgelopen en daar maar geen oplossing voor lijkt te komen. Ik ga er intern voor je achteraan, zodra ik nieuws heb, laat ik het weten!

Kees124
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Ok. Alvast bedankt en succes met hopelijk snel resultaat.

Kees124
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

We zijn nu twee weken verder nadat ik de verhuizing, die op 13 juni plaats vond, op 29 mei met Ziggo telefonisch heb besproken. Gisteren was nog niets geregeld. Dus uit pure noodzaak het abonnement op Ziggo opgezegd en overgestapt naar Kpn. Helaas Ziggo.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Kees124,

Ontzettend kwalijk. Ik heb het zaterdag voor je uitgezet en is toen direct intern doorgezet. Helaas is het voor mij toen ook stil gebleven. Ik ben hier opnieuw voor je achteraan gegaan. Ik kan op dit moment niets anders dan excuses aanbieden, ik blijf hier elke dag achteraan gaan.

Kees124
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Beste Alex. Bedankt voor je inzet. Voor mijn vader hoef je niets meer te doen. Zijn abonnement is opgezegd per 29 juni 2020. Nogmaals bedankt en laat Ziggo van deze case lering trekken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ik zie het nu inderdaad. Ik kan natuurlijk linksom en rechtsom praten, maar ik snap de keus volledig. Ik hoop vooral dat hij snel weer mogelijkheden heeft om te bellen, zelfs bij een andere provider.

Dit zijn absoluut cases waar we van kunnen en moeten leren. 

 

Ik zie tevens dat er al contact is geweest over de verdere afhandeling, als ik daar nog bij kan ondersteunen hoor ik het ook graag. Nogmaals excuses.

Uitgelicht topic