Beennulnul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vaste telefoon werkt niet.

Ik kan niet bellen via de vaste telefoon, als.ik gebeld word, krijg ik de melding dat de telefoon uitgeschakeld zou staan? Vreemd. Stekker zit erin...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Franswa

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Bert. Stekkers zaten allemaal goed hoor. Daar was ook niets aan veranderd. Ik heb mijn modem gereset en……. hij doet het weer ??

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Beennulnul . Welkom hier!

 

Goed dat je aan de bel trekt. Want zo onbereikbaar zijn is natuurlijk niet de bedoeling van een vaste lijn! 

Je geeft aan dat de stekker er in zit. Welke stekker bedoel je precies? En op welke manier is de telefoon momenteel verbonden? Is hij rechtstreeks aangesloten op de Ziggo modem? 

Franswa

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb hetzelfde probleem als hierboven

Franswa

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan wel mobiel naar mijn vaste nummer bellen. De vaste telefoon gaat dan wel aan, maar krijg dan te horen dat de vaste telefoon mogelijk uitgeschakeld is, terwijl er niets aan de stekkers is gewijzigd. Wat nu?

Franswa

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

En als een ander mij belt hoort die hetzelfde

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75175Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Krijg je wel zelf een kiestoon als je zelf probeert te bellen met de telefoon aan je modem?

 

Zo nee, soms past de telefoonstekker die achter in het modem zit net niet, druk hem eens aan als je tegelijk probeert te bellen, hoor je dan wel een kiestoon?

Zo ja, druk de telefoonstekker goed aan en duw dan een tandenstoker direct naast de stekker in de stekkeringang en breek hem af.

Franswa

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Op zijn/ haar telefoon uiteraard. 

Ik kan dus ook niet naar 1200 bellen voor hulp.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75175Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Had nog iets aangepast aan de vraagstelling:

Krijg je wel zelf een kiestoon als je zelf probeert te bellen met de telefoon die aan je modem is aangesloten?

 

Zo nee, soms past de telefoonstekker die achter in het modem zit net niet, druk hem eens aan als je tegelijk probeert te bellen, hoor je dan wel een kiestoon?

Zo ja, druk de telefoonstekker goed aan en duw dan een tandenstoker direct naast de stekker in de stekkeringang en breek hem af.

Franswa

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Bert. Stekkers zaten allemaal goed hoor. Daar was ook niets aan veranderd. Ik heb mijn modem gereset en……. hij doet het weer ??

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75175Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

TOP, dank voor je bericht, daar kunnen anderen ook verder mee. 

Uitgelicht topic