1
Vraag
2
Reageer en help mee
Martin10

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vaste telefoon doet het niet,

Volgens storingchecker pas morgenmiddag te 16.00 u opgelost. dit duurt te lang en ik vraag mij af of dit klopt.

1 Reactie 1
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @Martin10 en welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic. Ik heb je gegevens er even bij gepakt en volgens mijn informatie is de netwerkstoring in jouw wijk inmiddels opgelost. 
Zie ook de storingschecker op www.ziggo.nl/storing. Ik zie alleen dat jouw modem op dit moment nog geen verbinding heeft. Kun je het modem eens resetten en opnieuw aansluiten? 
Gebruik daarnaast de stappen op deze pagina en de informatie hier om mogelijke oorzaken in de binnenhuisinstallatie uit te sluiten. Mocht dit het niet oplossen, dan is er vermoedelijk iets anders aan de hand.
Laat het in dat geval maar weten onder dit topic. We helpen je dan graag verder. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo