jardo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vaste telefonie werkt niet na ontvangst nieuwe Mediabox XL

telefoon doet het niet met de nieuwe box al 4 weken geen telefoon 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@jardo Is de Mediabox XL ook je modem of heb je een apart modem?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@jardo Is de Mediabox XL ook je modem of heb je een apart modem?

jardo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen apart modem

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan gaat er iets mis in de achtergrond vermoed ik.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @jardo, allereerst van harte welkom op de Community! Fijn dat je ons hier hebt weten te vinden 

Erg zonde dat je al enkele weken zonder werkende telefonieverbinding zit.. Dat is allesbehalve fijn! Uit je bericht begrijp ik dat dit probleem speelt sinds de ontvangst van een nieuwe mediabox en dat je geen gebruik maakt van een los modem. In het systeem zie ik geen bijzonderheden, je telefoonlijn is in ieder geval goed geregistreerd. Kun je aangeven hoe het er op dit moment voor staat en of je inmiddels weer kunt bellen zoals het hoort? 

jdewitte49

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na het aansluiten van de nieuwe mediabox xl doet mijn vaste telefoon niet meer.

Ik heb wel een internet verbinding en tv.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @jdewitte49, welkom hier op de Community!

 

Wat een ontzettende domper dat jij ook na het ontvangen van een nieuwe Mediabox XL geen werkende telefoonlijn meer hebt.. Is dat op dit moment nog steeds het geval, of kun je inmiddels weer bellen? Soms heeft de activatie van een nieuw product net wat meer tijd nodig om door te lopen en na verloop van tijd zou alles dan moeten werken. Dat internet en televisie het al wel deden via de box is in ieder geval een goed teken!

Uitgelicht topic