ph2m

Level 4
  • 31Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Vaste lijn omgezet van Telfort naar Ziggo zonder werkend Ziggo netwerk(verbinding)

Lycke Ziggo Jullie werken wel lekker langs elkaar heen bij Ziggo, kreeg net een mail dat ons vaste nummer per direct is omgezet van Telfort naar Ziggo (inderdaad geen kiestoon meer op de vaste lijn), contract omzet datum was vastgesteld op 4 januari, maar ja nog geen Ziggo signaal, dus ook geen vaste lijn via Ziggo (zie eerder klacht over melding 1001 van de Mediabox XL + geen data naar/van WiFimodem) :tired_face:

Als straks mijn Telfort Internet ook nog wegvalt heb ik echt een probleem!!!

Monteur is pas volgende week 27 december beschikbaar :drooling_face:
3 Reacties 3
ph2m
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Ondertussen via de chat 'gerust'gesteld dat alleen het vaste(telefoonlijn)nummer is omgezet en dat (als het goed is) de internetverbinding via Telfort tot einde contracttijd blijft werken...
Duimen maar...
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @ph2m.
Je hebt eerder gebeld om de overstap zo snel mogelijk in te laten gaan, las ik. Ik denk dat daardoor het nummerbehoud al was verwerkt.
Vanmorgen is de monteur geweest. Top! Is alles gelukt met het aansluiten en installeren? Werkt alles nu naar behoren? 😄
ph2m
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Monteur is langs geweest, het bleek dat onze kabel in de straatkast zoals ik vermoede nog niet aangesloten was, jammer dat ik daarop een week moest wachten, vanmorgen alles keurig aangesloten door de monteur en deze is ook gebleven tot alles werkte!
Zover ik kan bepalen werkt nu alles!

Met vriendelijke groet, Frank

Uitgelicht topic