Vraag

Van de vaste telefoon kan ik niet de voicemail uitschakelen

• 21 mei 2019
  • 5 Reacties
  • 214x Bekeken

Van de vaste telefoon kan ik niet de voicemail uitschakelen.
Dit is noodzakelijk om dat ik slecht te been ben en daardoor te laat opneem.
Heb alles geprobeerd ook volens het boekje gewerkt.
Telefonisch contact met met 1200 leverde ook geen oplossingen op.
Kan de voicemail niet in de centrale uitgezet worden.

Grijpvogel

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +5
Zo zou het moeten lukken.

Even geen voicemail meer nodig? Je schakelt hem zelf uit. Hoe je dat doet hangt af van hoe de voicemail nu is ingesteld. Wanneer horen mensen nu je voicemail als ze je bellen?
Je hoort de voicemail wanneer ik niet opneem
  1. Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon. Hoor je geen kiestoon? Druk dan op de verbindingstoets of houdt deze even ingedrukt.
  2. Toets #61 in.
  3. Hang weer op. Je voicemail is nu uitgeschakeld.
  4. Om te testen of het werkt pak je je mobiele telefoon en bel je je vaste nummer.
Werkt het nog niet? Herhaal dan bovenstaande stappen en toets #61# in plaats van #61.
Beste,
Dat heb al meerdere malen geprobeerd zoals ik al verteld heb.
Dit is geen aanvulling om het probleem op te lossen.
Dus s.v.p een oplossing die werkt.

Grijpvogel
Reputatie 7
Badge +29
Wat voor de één 'alles geprobeerd' is, is voor een ander slechts het begin. Zolang je er niet bijzet wat je zoal geprobeerd hebt, is het voor anderen dus moeilijk om direct in 1 keer de juiste oplossing aan te geven.

Wat betreft je voicemail uitschakelen, ik geef een seintje aan een Ziggo moderator, die zal dan als het goed is morgen reageren en je hopelijk/vermoed ik de juiste oplossing kunnen geven.

Als je alvast je postcode en huisnummer in je profiel zet, hoeft de moderator daar niet meer naar te vragen. (Je postcode is dan alleen zichtbaar voor jou zelf en de moderators)
Reputatie 7
Hey @Grijpvogel . Welkom hier!
Als het uitzetten van de voicemail via de code niet lukt, moeten wij voor je aan de slag. Ik heb zojuist de voicemail op je lijn uitgeschakeld. Kan je me bevestigen dat het gelukt is? 🙂
Bedankt voor de actie. Het werkt!! hele opluchting.
Mvg.

PS
Op 1200 beweerden ze dat het uitzetten door Ziggo zelf niet mogelijk is, Dan zou er een monteur langs moeten komen, maar tegen het gebruikelijke tarief.

Reageer