1
Vraag
2
Reageer en help mee
frakellner

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitzetten voicemail

 voor het eerst gebruik gemaakt van een doorschakeling. En nu zit ik met het probleem dat er een engels sprekende voicemail al naar 3 x overgaan vraagt om wat in te spreken. Niemand kan ons meer bereiken op de vaste telefoon. Want 3 x overgaan is een sprint van 15 seconden. Alles al geprobeerd via informatie over het uitzetten van #61# tot #67# en noem ze maar op. Alles staat uit meld de sprekende pc echter de waarheid is dat dit niet zo is. Wie weet het nog. En anders maar stoppen met ziggo als dat het enige alternatief is   

1 Reactie 1
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @frakellner,

Welkom op de Community!
Super frustrerend dat jullie ineens niet meer bereikbaar zijn.
Ik kan mij voorstellen dat dit niet de insteek van het instellen van doorschakeling.

Zo te lezen heb je in elk geval al veel toets combinaties gebruikt om toch weer bereikbaar te worden.
De #61 en #67 gaan echter vooral over de voicemail.

Heb je voor -de zekerheid- deze combinatie ook getest?

1. Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon. Hoor je geen kiestoon? Druk dan op de verbindingstoets of houdt deze even ingedrukt.
2. Toets #21. Werkt dit niet? Toets dan #21# .
3. Verbreek de verbinding.

Die gaat namelijk over het uitzetten van doorschakelen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo