Beantwoord

Telefoon te snel over naar voicemail

  • 6 juli 2018
  • 8 Reacties
  • 1831x Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Ik heb het probleem al eens op de Community gelezen maar kan het niet meer vinden.
Ik vind de tijd dat de telefoon overgaat te kort. Als je achter in de tuin bent kom je mooi te laat.
Kan dit echt niet gewijzigd worden met pakweg 5 seconden langer?
Groet
icon

Best beantwoord door Be rt 6 juli 2018, 11:45

Helaas niet.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Helaas niet.
Reputatie 7
Dat is een goede vraag, @welhallo. Als je lekker in je tuin bezig bent, dan wil je natuurlijk niet ineens sprinten om de telefoon op tijd op te nemen. Maar wat Be rt zegt klopt. In voormalig UPC-gebied is de tijd tot er wordt doorgeschakeld naar je voicemail helaas niet aan te passen.
Dan wordt het dus tijd dat daar ook verandering in komt.
Reputatie 4
Badge +2
Dat is een goede vraag, @welhallo. Als je lekker in je tuin bezig bent, dan wil je natuurlijk niet ineens sprinten om de telefoon op tijd op te nemen. Maar wat Be rt zegt klopt. In voormalig UPC-gebied is de tijd tot er wordt doorgeschakeld naar je voicemail helaas niet aan te passen.Leuk en aardig maar er is kennelijk behoefte aan. Okee, het IS niet aan te passen door de gebruiker.
Mijn vraag is nu: Is het technisch niet mogelijk of is de wil van Ziggo er niet???
De techniek in UPC gebied zit anders in elkaar dan in Ziggo gebied.
Men is bezig veel techniek gelihk te schakelen.
In Upc komt wat van Ziggo en omgekeerd, maar wat? is nog koffiedik kijken.
Reputatie 7
Dat is een goede vraag, @welhallo. Als je lekker in je tuin bezig bent, dan wil je natuurlijk niet ineens sprinten om de telefoon op tijd op te nemen. Maar wat Be rt zegt klopt. In voormalig UPC-gebied is de tijd tot er wordt doorgeschakeld naar je voicemail helaas niet aan te passen.Leuk en aardig maar er is kennelijk behoefte aan. Okee, het IS niet aan te passen door de gebruiker.
Mijn vraag is nu: Is het technisch niet mogelijk of is de wil van Ziggo er niet???

Als het door de klant niet mogelijk is, maar door medewerkers wel dan had ik dat uiteraard benoemd. N.N. zegt het goed, er zijn nog enkele verschillen tussen voormalig UPC-gebied en voormalig Ziggo-gebied en dit is er een van. Of dit in de toekomst wordt gelijkgetrokken is nu nog, zoals N.N. mooi zegt, inderdaad koffiedik kijken.
Reputatie 4
Badge +2
Dat is een goede vraag, @welhallo. Als je lekker in je tuin bezig bent, dan wil je natuurlijk niet ineens sprinten om de telefoon op tijd op te nemen. Maar wat Be rt zegt klopt. In voormalig UPC-gebied is de tijd tot er wordt doorgeschakeld naar je voicemail helaas niet aan te passen.Leuk en aardig maar er is kennelijk behoefte aan. Okee, het IS niet aan te passen door de gebruiker.
Mijn vraag is nu: Is het technisch niet mogelijk of is de wil van Ziggo er niet???

Als het door de klant niet mogelijk is, maar door medewerkers wel dan had ik dat uiteraard benoemd. N.N. zegt het goed, er zijn nog enkele verschillen tussen voormalig UPC-gebied en voormalig Ziggo-gebied en dit is er een van. Of dit in de toekomst wordt gelijkgetrokken is nu nog, zoals N.N. mooi zegt, inderdaad koffiedik kijken.

Okee!
We wachten af.
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb dat ook gehad vroeger. Had het simpelweg makkelijk opgelost door mijn vaste telefoon door te schakelen naar mijn mobiele tel want had onbeperkt bellen. Nu ik niet meer werk heb ik onbeperkt bellen opgezegd en maak ik alleen nog gebruik van mobiel wat ik makkelijk bij me kan dragen voor als ik achterin mijn tuin ben maar dan moet e wel ervoor zorgen dat je alleen nog maar mobiel gebeld wilt worden en dit werkt goed vind ik. Mobiel gebeld worden is zo wie zo makkelijker je hoeft nooit meer thuis te zijn of te blijven gaan en staan wanneer je maar wilt. Wat abonnement betreft heb ik hier nu onbeperkt bellen op mobiel.