Met grote regelmaat zij we met de vaste telefoonlijn niet te bereiken (geen kiestoon). Dus moet ik regelmatig controleren of er een kiestoon is.
En als die er dan niet is reset ik het modem en dan doet hij het weer !! maar tot wanneer is de vraag .
Dit is heel lastig.........
Is hier een oplossing voor ?
Groeten,
Mike T .
Best beantwoord door Be rt
Je signaal ziet er op zich goed uit. @Mietekmike
Er is één mogelijk probleem.
Je modem zit op je versterker en die kan storingen veroorzaken.
Je hebt geen 0 dB uitgang op deze versterker en dus wordt het signaal versterkt naar het modem en eventuele storingen worden ook versterkt.
Vroeger was het wel een standaard aansluiting op de 0 dB, maar dit is gewijzigd nu een aantal modems hier storingen van ondervindt.
Vraag aan Ziggo om een splitter POA-01 en een kabel voor je modem.
Vanuit de splitter één uitgang naar je modem en één uitgang naar je versterker.
Bekijk origineel
Er is één mogelijk probleem.
Je modem zit op je versterker en die kan storingen veroorzaken.
Je hebt geen 0 dB uitgang op deze versterker en dus wordt het signaal versterkt naar het modem en eventuele storingen worden ook versterkt.
Vroeger was het wel een standaard aansluiting op de 0 dB, maar dit is gewijzigd nu een aantal modems hier storingen van ondervindt.
Vraag aan Ziggo om een splitter POA-01 en een kabel voor je modem.
Vanuit de splitter één uitgang naar je modem en één uitgang naar je versterker.