Beantwoord

Symbool op display nieuw Voicemailbericht blijft knipperen op Motorola S3000

Het icoon op het display blijft knipperen ook als er geen Voicemail bericht is ingesproken. Dit is niet het symbool dat er een gemiste oproep is.
Er zijn op dat moment geen gemiste oproepen.
In de handleiding staat een instructie hoe ik dit icoon weer kan uitschakelen.
Dat lukt maar na een zekere tijd gaat het weer knipperen.
Het wordt veroorzaakt door iets dat het modem (Connect Box) naar mijn telefoon stuurt.
Ik zie nl. om de zoveel tijd de aanduiding GESPREK op mijn telefoon.
Het lijkt dan net alsof er een gesprek binnenkomt maar de telefoon gaat niet over.
Het resultaat is dat het icoon weer gaat knipperen.
Dit is heel hinderlijk omdat ik zo niet kan zien of er een nieuw bericht voor mij klaar staat.
Dit probleem is begonnen toen ik de Connect Box kreeg.
Hiervoor had ik de Thomson TWG 870.
Toen had ik het omgekeerde probleem: het icoon ging niet knipperen zelfs als er een nieuw Voicemail bericht was.
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 8 maart 2019, 14:16

Hoi @Josgrp,

Bedankt voor de melding! Dat dit ontzettend irritant is kan ik me goed voorstellen. Je weet nu steeds niet of je wel of niet een nieuw bericht hebt. Ik heb je voorbeeld doorgezet, want ik zie dat er om voorbeelden wordt gevraagd voor een soortgelijk issue.

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Josgrp
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik merk dat er nog niemand is geweest die je zou kunnen helpen. Vast een vraag die toch niet zo 123 is op te lossen of dat er geen mensen zijn die daar een antwoord op hebben. Je zegt nu een ConnectBox te hebben ontvangen en dat het nu pas fout gaat. Eigenlijk zou dat geen verschil mogen zijn want het gaat hier niet om internet maar om de telefoonaansluiting en dat is bij beide toch hetzelfde.

Aangezien ik er zelf niet zoveel van weet laat ik het toch even over aan een moderator van Ziggo. Die komen alle topics langs maar het kan even duren voor ze je bericht hebben gezien. Heb nog even geduld en wie weet komt er nog wel iemand anders tussendoor om je te helpen 🙂
Dit gaat over VoiceMail voor je 06?
En verder kan je wel prima andere dingen doen op je Phone, met een Wifi verbindng op je netwerk, zoals Web Browsen, Email gebruiken, WhatsApp, ........?
Dan is er iets niet ok op je Phone. Kan instelling zijn.
Gr Han
.
@EnergieBoy : Bedankt voor je snelle reactie.
Dit probleem is acht maanden geleden al aan de orde gesteld.
Maar de geboden oplossing werkt niet voor mij.
Het probleem zit in de software van de router.
Deze stuurt incorrect een bericht naar de telefoon dat er een nieuw Voicemail bericht zou zijn.
De oplossing is een aanpassing van de firmware van de router.
@hanh : Nee, het gaat over de vaste telefoon.
@Josgrp

Nee, het gaat over de vaste telefoon.

Is andere koek. Geen oplossing voor je, maar denk dat het aan Ziggo ligt.

Gr Han
Reputatie 7
Misschien dat er dan toch een moderator naar kan kijken.
Kan namelijk op internet niets vinden met problemen met dit toestel en Ziggo.
Dan is het een beetje lastig oplossen 😉 Fabrieksinstellingen, kan dat nog?
Reputatie 7
Hoi @Josgrp,

Bedankt voor de melding! Dat dit ontzettend irritant is kan ik me goed voorstellen. Je weet nu steeds niet of je wel of niet een nieuw bericht hebt. Ik heb je voorbeeld doorgezet, want ik zie dat er om voorbeelden wordt gevraagd voor een soortgelijk issue.

Reageer