1
Vraag
2
Reacties
Sjakie 69

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim Only bij Vodafone

Ik wil graag een tel obonoment nu zijn er abonomenten die niet zo duur zijn als Vodafone 

Nu mijn vraag ik wil een abonoment van 4 gb en 200 bel min voor 9 euro kan dit bij jullie ook als dit niet kan graag aangeven wat voor aanbieding jullie mij wel kunnen geven 

Anders ga ik toch maar naar een andere provider die wel deze aanbieding heeft Youfone

Mijn jongste dochter heeft deze ook een zij heeft geen klachten 

Ik ben al ziggo klant toen het nog home.nl was denk ong 25 jaar   

Met vriendelijke groet j.pol

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Sjakie 69 , welkom hier op de Community! 

 

Ik kan mij voorstellen dat je graag een zo goedkoop mogelijk mobiel abonnement wilt. Ik kijk met alle liefde met je naar de mogelijkheden. 

Een abonnement met 4 GB en 200 bel min voor € 9,- hebben wij helaas niet. Het goedkoopste abonnement dat we bij Vodafone hebben is het Start M pakket voor € 12,50 per maand. 
Je hebt dan: 

  • 500 MB data
  • 150 belminuten

In combinatie met je Ziggo internet abonnement krijg je dan wel recht op de Gratis Extra's in combinatie met Vodafone. Dit betekent dat je data in Start M dan automatisch verdubbeld wordt. Je hebt dan dus 1 GB data in je pakket. 

Daarnaast krijg je dan ook € 2,50 korting op je abonnement bij Vodafone. Je betaalt dan dus € 10,- per maand voor 1 GB data en 150 belminuten. 

 

Meer informatie over de sim only abonnementen van Vodafone vind je hier

Heb je hier nog vragen over, stel ze dan gerust. 

Ik wens je een heel fijn weekend alvast!

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sjakie 69
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contractduur1 Jaar

Sim Only arrow

€ 9,00

200 min/SMS 1 jaar

€ 5,00

Databundel 2GB + 2GB

€ 8,00

Bundelkorting

- € 4,00

Totaal per maand

€ 9,00

Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Welkom op de Ziggo community @Sjakie 69 

Zover ik kan zien heeft Vodafone dit abonnement niet maar misschien kan je het beter daar vragen in de Vodafone forum 

https://forum.vodafone.nl/

Maar beter is nog om gewoon contact op te nemen met Vodafone denk ik 🙂

https://www.vodafone.nl/support/contact/?webSyncID=7a523570-30bc-0740-cc3e-99b7258420cb&sessionGUID=...

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Sjakie 69 , welkom hier op de Community! 

 

Ik kan mij voorstellen dat je graag een zo goedkoop mogelijk mobiel abonnement wilt. Ik kijk met alle liefde met je naar de mogelijkheden. 

Een abonnement met 4 GB en 200 bel min voor € 9,- hebben wij helaas niet. Het goedkoopste abonnement dat we bij Vodafone hebben is het Start M pakket voor € 12,50 per maand. 
Je hebt dan: 

  • 500 MB data
  • 150 belminuten

In combinatie met je Ziggo internet abonnement krijg je dan wel recht op de Gratis Extra's in combinatie met Vodafone. Dit betekent dat je data in Start M dan automatisch verdubbeld wordt. Je hebt dan dus 1 GB data in je pakket. 

Daarnaast krijg je dan ook € 2,50 korting op je abonnement bij Vodafone. Je betaalt dan dus € 10,- per maand voor 1 GB data en 150 belminuten. 

 

Meer informatie over de sim only abonnementen van Vodafone vind je hier

Heb je hier nog vragen over, stel ze dan gerust. 

Ik wens je een heel fijn weekend alvast!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo