Neza

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opzeggen volop bellen

Beste moderators,

 

ik begrijp dat ik via hier Volop Bellen kan opzeggen. In Mijn Ziggo kan dit niet. Kunnen jullie het abonnement opzeggen per 1-1-2021 (ivm maand opzegtermijn).

Dank en groet,

 

Neza

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Neza en welkom op de Community,

Fijn dat je ons gevonden hebt via dit forum! Ik begrijp dat je Volop Bellen per 1-1-2021 opgezegd wilt hebben. Ik heb je gegevens er bij gepakt en de opzegging er voor je ingezet
met ingang van 1 januari 2021. Je krijgt hiervan nog een bevestiging per e-mail. Laat het gerust weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen. 
Een hele fijne dag gewenst! 

Groeten,

Paul

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb je verzoek voorgelegd aan het moderatieteam.

Een reactie kan wat langer op zich laten wachten door de grote drukte.

Maar je bent mooi op tijd i.v.m. de opzegtermijn.

Staan postcode en huisnummer in je profiel (alleen zichtbaar voor mods)?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Neza en welkom op de Community,

Fijn dat je ons gevonden hebt via dit forum! Ik begrijp dat je Volop Bellen per 1-1-2021 opgezegd wilt hebben. Ik heb je gegevens er bij gepakt en de opzegging er voor je ingezet
met ingang van 1 januari 2021. Je krijgt hiervan nog een bevestiging per e-mail. Laat het gerust weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen. 
Een hele fijne dag gewenst! 

Groeten,

Paul

 

Neza
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank jullie wel. En ook een hele fijne dag!

 

Groet,

 

Neza

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Neza Heel graag gedaan! 😉 Jij ook nog een hele fijne dag!
Groeten,

Paul 

yvez

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik begrijp niet waarom maar het schijnt dat via dit forum Volop bellen internationaal moet worden opgezegd?

vraag 1: waarom kan dat niet via mijnziggo of directjeabbonnement aanpassen of ???

vraag 2: willen jullie volop bellen internationaal per direct opzeggen aub?

bij voorbaat dank.

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Het kan ook opgezegd worden door met de klantenservice te bellen.

yvez

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iMark wrote:

Het kan ook opgezegd worden door met de klantenservice te bellen.

Probeer het eens voor de gein…. 

De chat ligt er al weken uit en de telefoon is al weken overbelast. Ik ben al een poosje bezig en het is me 1x gelukt (vriendelijke dame, dat dan weer wel), maar verder kom je er niet door. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @yvez 
Helaas het opzeggen van Volop Bellen of Volop Bellen Internationaal niet mogelijk in Mijn Ziggo. Hier moet dus een medewerker aan te pas komen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen Internationaal á € 15,- per maand voor je heb opgezegd per 25 december 2020. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na 25 december 2020 dus gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. 

Uitgelicht topic