1
Vraag
2
Reacties
BVANDERWEST

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onze thuistelefoon belt anoniem. Hoe kan ik dit veranderen?

Als er met onze vaste telefoon naar mobiel wordt gebeld dan wordt er altijd 'privé nummer' gemeld. Dus ik wil graag dat ons vaste nummer verschijnt in het beeldscherm van de ontvanger.
Ik ben in de veronderstelling dat ik de instellingen in 'Mijn Ziggo' goed heb staan, maar waarschijnlijk gaat er ergens iets mis. Is er iemand die mij daarbij kan helpen?

Met vriendelijke groet,
Elske
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

Die optie kun je via mijn Ziggo aan en uit zetten, dus wellicht kom je hier verder:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/anoniem-bellen/#anoniembellenpermanentaanofuitzetten

Bekijk in context

3 Reacties 3
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

Die optie kun je via mijn Ziggo aan en uit zetten, dus wellicht kom je hier verder:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/anoniem-bellen/#anoniembellenpermanentaanofuitzetten

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey BVANDERWEST . Welkom!
Jij kiest graag voor meer duidelijkheid, lees ik wel ;-). Dat moet natuurlijk kunnen! Is het inmiddels gelukt de optie om te zetten en weer met een zichtbaar nummer te bellen? 🙂
BVANDERWEST
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
De instelling 'geheim bellen' stond op 'uit', hiermee belde ik met privénummer,
maar nu heb ik inmiddels 'geheim bellen' op 'aan' staan, daarna wijzigingen opgeslagen dus ik probeer over 24 uur weer even.....
Ik wacht het dus nog even af!!

Fijn weekend!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo