Beantwoord

Onze thuistelefoon belt anoniem. Hoe kan ik dit veranderen?

  • 6 maart 2019
  • 3 Reacties
  • 99x Bekeken

Als er met onze vaste telefoon naar mobiel wordt gebeld dan wordt er altijd 'privé nummer' gemeld. Dus ik wil graag dat ons vaste nummer verschijnt in het beeldscherm van de ontvanger.
Ik ben in de veronderstelling dat ik de instellingen in 'Mijn Ziggo' goed heb staan, maar waarschijnlijk gaat er ergens iets mis. Is er iemand die mij daarbij kan helpen?

Met vriendelijke groet,
Elske
icon

Best beantwoord door Nick999 7 maart 2019, 01:34

Die optie kun je via mijn Ziggo aan en uit zetten, dus wellicht kom je hier verder:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/anoniem-bellen/#anoniembellenpermanentaanofuitzetten
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +16
Die optie kun je via mijn Ziggo aan en uit zetten, dus wellicht kom je hier verder:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/anoniem-bellen/#anoniembellenpermanentaanofuitzetten
Reputatie 7
Hey @BVANDERWEST . Welkom!
Jij kiest graag voor meer duidelijkheid, lees ik wel 😉. Dat moet natuurlijk kunnen! Is het inmiddels gelukt de optie om te zetten en weer met een zichtbaar nummer te bellen? 🙂
Hoi,
De instelling 'geheim bellen' stond op 'uit', hiermee belde ik met privénummer,
maar nu heb ik inmiddels 'geheim bellen' op 'aan' staan, daarna wijzigingen opgeslagen dus ik probeer over 24 uur weer even.....
Ik wacht het dus nog even af!!

Fijn weekend!