1
Vraag
2
Reageer en help mee
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes

Nummer blokkade mis ik minstens 1 ook gewenste optie

Volgende optie is bij nummerblokkades niet te kiezen.
0906 + 0909 + 18xx + 084 + 087 + internationaal

Wel met de + 0900 erbij maar dat is iets wat wel vaker voorkomt en men toch nodig kan hebben voor enige standaard service zover ik nog bij ben wat NL betreft.

Is dit een meer voorkomende gewenste instelling en zo ja kan deze er dan ook bij?
2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes
Hey @Zpiep.
Goeie. Ik heb dit verzoek een jaar of 3 geleden ook al eens doorgezet. Helaas lijkt er te weinig wens naar om iets dergelijks aan te pakken. Ik geloof dat dit ook een flinke klus zal zijn om dit allemaal te wijzigen. Maar "leuk" dat het zo nog eens naar boven komt. Ik ga het nogmaals doorzetten en wie weet komt er nu meer actie op!
Zpiep
Topicstarter
Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Thanks,

Yep als men al zoveel mogelijkheden aanbied verwacht je ook bijv. die combinatie. 😉

Is voor nieuw of ander topic , als ik zoek met postcode huisnummer handleiding digitale ontvanger komt de Humax 5500C niet naar voren, en zo zijn er nog meerdere opgevallen updates naar nieuwe of vernieuwde producten in keuzes niet mogelijk op de Ziggo site.

Heb het allemaal niet bijgehouden, via zoeken op het web vond ik de link wel
Voor de zoekende lezer
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/humax-5500c/

Via de basis menu's enz vb hier niet zichtbaar:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo