Hoi
Davey.D Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Ik ben het volkomen met je eens dat het gewoon veel te duur is. Maar ja, Ziggo moet het daar wel van hebben waarschijnlijk en verwacht ook zeker geen verlaging van kosten. Daarom begrijp ik de andere reacties ook wel, deze denken graag met je mee om deze kosten te verminderen en wat Huistijger zegt, een mobiel abonnement is tegenwoordig al een stuk goedkoper en soms ook nog eens met onbeperkt bellen erin. Nu weet ik niet of je een mobiel abonnement hebt want anders moet je die ook aanschaffen en ben je weer meer kwijt :wink:.
Als we met gele hesjes naar Ziggo gaan dan loop ik graag mee want het is ook veel te duur. Alleen ben ik bang dat Ziggo daar verder niet zoveel aan zal doen. Alternatieven zijn er gelukkig genoeg en dit kan allemaal via internet zodat er eigenlijk bijna geen kosten meer zijn en/of zelfs gratis. Maar het is zeker goed dat je hier een punt maakt en dat kan een moderator oppakken en doorgeven aan de juiste afdeling.
In ieder geval bedankt voor het melden, want ook daar is deze Community voor.