Vraag

Ik wil mijn vaste telefoon deactiveren

Kan het in MijnZiggo niet vinden

7 Reacties

Reputatie 7
Hey @Mussifee. Welkom!
Je vaste telefonie uit je abonnement opzeggen is natuurlijk een optie. Ik zie echter ook dat je gister je telefoonnummer aan hebt laten passen. Klopt dit allemaal?
Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen om het een en ander na te vragen en te regelen, maar helaas kreeg ik je niet te pakken. Je mag de opzegging via de lijn ook altijd regelen via de Chat-afdeling of door je nummer hier achter te laten.
Wil je liever dat ik je even bel, dan hoor ik graag wanneer je bereikbaar bent 🙂.
Reputatie 1
Badge +3
Lycke Ziggo schreef:

Hey @Mussifee. Welkom!
Je vaste telefonie uit je abonnement opzeggen is natuurlijk een optie.
Ik zie echter ook dat je gister je telefoonnummer aan hebt laten passen. Klopt dit allemaal?

Hoe dan? Ik wil mijn bestaande Ziggo abonnement Alles-in-1 Plus behouden, maar dan exclusief telefonie. En hoeveel scheelt dit in de kosten?

Over dat wijzigen wil ik nog wel iets zeggen: daar zit totaal geen vraag ter bevestiging achter. Je zou verwachten dat als je ‘wijzigen telefoonnummer’ kiest dat je een controlevraag krijgt van zoiets als: ‘weet u het zeker?’ Dat is niet het geval, met als gevolg dat je direct een (willekeurig) nieuw telefoonnummer toegewezen krijgt. Gelukkig heb ik dat snel terug kunnen draaien via de helpdesk. Aandachtspuntje dus.
Reputatie 7
Badge +15
Kosten van vaste telefonie zijn maar iets van 1 euro per maand, dus veel schelen gaat het niet.
Reputatie 7
@bburgg. Sorry voor mijn late reactie. Tot en met gister was ik op vakantie 🙂.

Telefonie opzeggen moet even via de klantenservice gebeuren. Je hebt nog een oud abonnement met een oude naam. Wel met een tarief dat precies overeenkomt met de nieuwe tarieven. Wil je telefonie uit je abonnement, ga je over naar een nieuw abonnement. Dat klinkt heftig, maar stelt enkel een nieuwe naam van je pakket voor. Je gaat dan over naar TV Start met Internet Complete. Je betaalt een euro minder (voor het verwijderen van de vaste telefoonlijn) en ontvangt een CI+ module of mediabox met smartcard in bruikleen. Handig om eventueel verouderde apparatuur te vervangen, een extra TV aan te sluiten of als reserve in de kast. Je huidige apparatuur, snelheid van internet en zenders blijven uiteraard ongewijzigd werken.

Mocht je willen dat ik dit samen met je regel, hoor ik graag op welk tijdstip ik je hiervoor het best bereiken 🙂.
Reputatie 1
Badge +3
Lycke Ziggo schreef:

@bburgg.
Telefonie opzeggen moet even via de klantenservice gebeuren. Je hebt nog een oud abonnement met een oude naam. Wel met een tarief dat precies overeenkomt met de nieuwe tarieven. Wil je telefonie uit je abonnement, ga je over naar een nieuw abonnement. Dat klinkt heftig, maar stelt enkel een nieuwe naam van je pakket voor. Je gaat dan over naar TV Start met Internet Complete. Je betaalt een euro minder (voor het verwijderen van de vaste telefoonlijn) en ontvangt een CI+ module of mediabox met smartcard in bruikleen. Handig om eventueel verouderde apparatuur te vervangen, een extra TV aan te sluiten of als reserve in de kast. Je huidige apparatuur, snelheid van internet en zenders blijven uiteraard ongewijzigd werken.

Mocht je willen dat ik dit samen met je regel, hoor ik graag op welk tijdstip ik je hiervoor het best bereiken 🙂.

Ik had je een PM willen sturen, maar dat lukt helaas niet (geen volger). Dan maar even en public.
  • Behoud ik mijn e-mail adres(sen)? Dat is wel een voorwaarde.
  • Ontvang ik naast de eventuele mediabox ook een nieuw modem? Dat zou zeer welkom zijn i.v.m. het gelijktijdig kunnen gebruiken van 2,4 Ghz en 5 Ghz frequentie. Dat kan mijn huidige Ubee niet. Die is of/of.
  • Via de website van 'Mijn Ziggo' heb ik gezien dat ik mijn abonnement kan wijzigen naar Internet Complete, maar het uitvinken van telefonie lukt hier niet. Toch maar even contact hebben dan?
Reputatie 4
Badge +8
Op alle 3 ja 🙂
Reputatie 7
Hey @bburgg. Je behoudt je e-mailadressen en ik kan je een nieuw modem sturen, ja. Als je wilt, bel ik je vandaag even. Inmiddels volg ik je ook, dus kan je me ook een privébericht sturen 🙂.

Reageer