akammenga94

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Huistelefoon kan niet naar mobiel nummers bellen

ik kreeg een melding dat ik teveel had verbruikt  met bellen naar betaalde nummers maar nu mijn factuur al paar dagen geleden is afgehaald en dus netjes betaald is heb ik nog steeds een blokkade op mijn huistelefoon  en kan ik niet naar mobiel nummer bellen en de blokkade zo 1 a 2 dagen automatisch er worden afgehaald maar dat is dus nog niet gebeurd

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @akammenga94 , welkom op de Community! 

Begrijpelijk dat je hier flink van baalt. Ik ben er daarom gelijk voor je ingedoken. De betaling is inderdaad netjes binnengekomen en de blokkade had er inderdaad inmiddels al automatisch afgehaald moeten zijn. Dit is in je mijn Ziggo account wel gebeurd zie ik, maar in het achterliggende systeem niet. Ik heb hiervoor gelijk een opdracht aangemaakt, zodat ook in het achterliggende systeem de blokkade wordt verwijderd. Dit moet helaas handmatig gedaan worden door een andere afdeling. Dit kan ik zelf niet voor je in orde maken. Het kan een 2 werkdagen duren voordat deze opdracht is opgepakt en verwerkt. Helaas zal dat even afgewacht moeten worden. 

Laat je ons weten over 2 dagen of alles weer werkzaam is? 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @akammenga94 , welkom op de Community! 

Begrijpelijk dat je hier flink van baalt. Ik ben er daarom gelijk voor je ingedoken. De betaling is inderdaad netjes binnengekomen en de blokkade had er inderdaad inmiddels al automatisch afgehaald moeten zijn. Dit is in je mijn Ziggo account wel gebeurd zie ik, maar in het achterliggende systeem niet. Ik heb hiervoor gelijk een opdracht aangemaakt, zodat ook in het achterliggende systeem de blokkade wordt verwijderd. Dit moet helaas handmatig gedaan worden door een andere afdeling. Dit kan ik zelf niet voor je in orde maken. Het kan een 2 werkdagen duren voordat deze opdracht is opgepakt en verwerkt. Helaas zal dat even afgewacht moeten worden. 

Laat je ons weten over 2 dagen of alles weer werkzaam is? 

akammenga94
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

oke bedankt voor het snelle antwoord ik wacht het rustig af 

 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Geen dank!   We horen het graag als alles weer werkzaam is. 

akammenga94
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dat laat ik zeker weten 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@akammenga94 Helaas is er een klein foutje ingeslopen aan onze kant. Dit heb ik inmiddels hersteld en zorg dat dit zo snel mogelijk voor je wordt opgelost.

akammenga94
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bedankt voor de update

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @akammenga94 

Inmiddels is het gelukt en de blokkade is verwijderd 🙂 Na een simpele reboot van je modem kun je de huistelefoon weer gebruiken. 
Laat je het weten als je nog hulp nodig hebt?

akammenga94
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bedankt voor alles en inderdaad de blokkade is weg 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Graag gedaan @akammenga94! Fijn dat ik je hierbij kon helpen 🙂

Uitgelicht topic