Patrick-1970

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen kiestoon via de vaste lijn

Ondanks alle zetten die de helpdesk biedt, resetten en wachten heb ik nog steeds geen kiestoon.

Mijn telefoon blijft ook als melding geven “check de telefoon verbinding".

Dit is al sinds de installatie van alles.

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Wanneer heeft u een en ander geïnstalleerd? Wellicht heeft u nog recht op installatiegarantie als het u niet lukt. Neem daarvoor contact op met de klantenservice.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemiddag en welkom op de Ziggo Community @Patrick-1970. Leuk dat je hier een kijkje komt nemen. 

Tijd om hiermee aan de slag te gaan, zodat jij weer bereikbaar bent voor al jouw vrienden en familie! Als ik je gegevens controleer, dan staat de lijn niet meer geregistreerd op je modem. Dit verklaart ook waarom je dus geen kiestoon hoort. Ik schrik alleen wel dat je dit probleem al sinds de installatie ervaart, aangezien je de producten al langer dan één jaar in huis hebt!  Dat is dus al een behoorlijke poos. 

Een simpele truc wat vaak helpt is het terugzetten van je modem naar de fabrieksinstellingen. Hierdoor wordt de lijn opnieuw op je modem geregistreerd. Je kunt dit doen door het reset knopje op de achterzijde van je modem 30 seconden ingedrukt te houden met een paperclip of ander puntig voorwerp. Het modem heeft dan ongeveer 10 minuutjes nodig voordat deze weer up- and running is. Na deze 10 minuten sluit je jouw telefoontoestel opnieuw aan op de tel1 poort van je modem. Wil je mij laten weten of je hierna weer telefonisch bereikbaar bent? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Is het gelukt, @Patrick-1970 ? 🙂 

Uitgelicht topic