1
Vraag
2
Reacties
DaanEde

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

fax schakelt in maar ik heb geen fax!

Ik heb bij Ziggo mijn voicemail op mijn vaste lijn uitgeschakeld en nu komt er na 10+ keer overgaan een pieptoon als van een fax op de lijn.
Voormalig UPC gebied.
Hoe zet ik dit uit?
Klantenservice wist zo gauw niet hoe.
Ik heb geen telefoons of computers met fax aan mijn telefoonlijn hangen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DaanEde
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Opgelost: gebruikersfout. Ik heb op zolder een oud Amstrad toestel staan met een display die zich blijkbaar als fax kan gedragen en tekst op het display kan laten zien. Automatisch antwoorden uitgezet en probleem opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Probeer de chat, zij kunnen vaak dieper kijken:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
DaanEde
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
tja, via de chat verwees juist de klantenservice me naar deze community omdat ze, ook bij navraag, geen antwoord hadden.
DaanEde
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Opgelost: gebruikersfout. Ik heb op zolder een oud Amstrad toestel staan met een display die zich blijkbaar als fax kan gedragen en tekst op het display kan laten zien. Automatisch antwoorden uitgezet en probleem opgelost.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
OK, dank voor je update, mooi dat je het gevonden hebt en de oplossing hier hebt gedeeld.:relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo