Beantwoord

fax schakelt in maar ik heb geen fax!

  • 24 december 2018
  • 4 Reacties
  • 77x Bekeken

Reputatie 2
Ik heb bij Ziggo mijn voicemail op mijn vaste lijn uitgeschakeld en nu komt er na 10+ keer overgaan een pieptoon als van een fax op de lijn.
Voormalig UPC gebied.
Hoe zet ik dit uit?
Klantenservice wist zo gauw niet hoe.
Ik heb geen telefoons of computers met fax aan mijn telefoonlijn hangen.
icon

Best beantwoord door DaanEde 24 december 2018, 21:29

Opgelost: gebruikersfout. Ik heb op zolder een oud Amstrad toestel staan met een display die zich blijkbaar als fax kan gedragen en tekst op het display kan laten zien. Automatisch antwoorden uitgezet en probleem opgelost.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Probeer de chat, zij kunnen vaak dieper kijken:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Reputatie 2
tja, via de chat verwees juist de klantenservice me naar deze community omdat ze, ook bij navraag, geen antwoord hadden.
Reputatie 2
Opgelost: gebruikersfout. Ik heb op zolder een oud Amstrad toestel staan met een display die zich blijkbaar als fax kan gedragen en tekst op het display kan laten zien. Automatisch antwoorden uitgezet en probleem opgelost.
Reputatie 7
Badge +35
OK, dank voor je update, mooi dat je het gevonden hebt en de oplossing hier hebt gedeeld.☺