Vraag

Doorschakelen vast naar mobiel werkt niet


voor mijn werkzaamheden is mijn vaste nummer altijd doorgeschakeld naar mijn mobiel. Maar helaas werkt dat niet altijd goed en verlies ik daardoor heel veel klanten! de telefoon gaan, ik zie wie belt , ik neem op maar hoor niks de klant evenmin!!! na een aantal pogingen van de klant weer wel! ik ben radeloos, ik weet er geen raad mee! help aub!!!!

16 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Hicham Rida
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Klinkt misschien gek maar ligt het niet aan de mobiele provider? Heb je je telefoon al eens naar een ander nummer laten doorschakelen om te testen wat die dan doet. Eventueel naar een ander vast nummer en naar een ander mobiele nummer.

Zou dat eerst eens proberen en kijken wat daar het resultaat van is.
Ik heb het geprobeerd naar naar een ander mobiel nummer, ook hetzelfde. Ik zag op de forum dat er een aantal mensen met diezelfde probleem kampen! De oplossing heb ik niet kunnen vinden! Zou het misschien kunnen liggen aan mijn verouderde ziggo apparaten !!?
Reputatie 7
Ik zelf zou niet denken aan je apparaten want het is een doorschakeling binnen in de centrale van Ziggo. Dus daar hebben je apparaten niets mee te maken (zoals ik het zie).

Anders even wachten tot een moderator je topic ziet en dan kan die er even naar kijken. Zelf heb ik hem ook in een doorschakeling en hier werkt het perfect. Daarom dacht ik ook dat het misschien aan je mobiele provider zou kunnen liggen. Beetje lastig gevalletje

Hoop dat je nog even geduld hebt, dan kijkt een moderator hier naar. Als er nog andere klanten zijn met een oplossing, dan staan we daar natuurlijk voor open 🙂
Ik wacht graag op een reactie van een moderator.
Reputatie 7
@Hicham Rida,

Allereerst van harte welkom op de Ziggo Community! We helpen je graag verder.

Ik heb op basis van jouw e-mailadres gezocht naar jouw klantgegevens en ik kom 2 adressen tegen. Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw adresgegevens? Dan help ik je graag verder.
Reputatie 7
Bedankt Serkan.
Hoop dat jullie er uit komen.
Reputatie 7
Hi Hicham,

Bedankt voor het doorgeven van je adresgegevens. Ik duik er even samen met een collega in en kom er z.s.m. op terug!
Beste Serkan Ziggo en collega's,

Sta mij toe aan te haken op dit draadje. Ik heb hetzelfde issue met doorschakelen vanaf Ziggo vast naar in dit geval Tele2 mobiel: Mobiel rinkelt, ik neem op, hoor de beller niet en de beller hoort mij ook niet. Wanneer ik rechtstreeks gebeld wordt op mobiel is dit probleem er niet. Zelfs de tweede of derde keer bellen kan hetzelfde probleem geven.

Is hier al een oplossing voor?
Reputatie 7
Hoi @Residenz35
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat goed zeg dat je hier ook even je bericht schrijft. Daar kan @Serkan Ziggo zeker wel wat mee. Want dan is het niet maar 1 iemand met dit probleem en laten we hopen dat er een oplossing voor is.

Heb Serkan niet meer gehoord maar die ziet nu dat we hem hebben genoemd en die zal vast en zeker nog even komen kijken en je terug berichten. Nog even wachten, dan komt het vast en zeker goed (hoop ik dan natuurlijk) 🙂
Hoi @Residenz35
Heb gisteren het doorschakelen vanaf Ziggo naar mijn (vodafone) mobiel uitgezet en vervolgens weer aan! En guess wat? sindsdien werkt het weer!!!vandaag heb ik meerdere keren mijn telefoon kunnen opnemen en mijn werk kunnen uitvoeren!! Even bidden of het ook zo blijft!! Ik zou zeggen: probeer het maar!
Hi @Hicham Rida , dat heb ik de afgelopen maanden ook regelmatig gedaan, maar het probleem keert steeds terug en was daarmee geen duurzame oplossing. Voor jou hopelijk wel, maar ik houd het draadje voorlopig in leven 🙂.
Reputatie 7
Wow, als dat nu eens een TIP is die zou werken voor iedereen dan is dit wel een geweldige TIP. En dan zo eenvoudig 🙂 TOP!! #LekkerBezig
Ik moet dus niet te vroeg gaan juichen!!!?
Reputatie 7
Hicham Rida schreef:

Ik moet dus niet te vroeg gaan juichen!!!?


Oh jee... dat klinkt niet goed 😞
Was je te vroeg 😢
Neee, zo ver zo goed !sorry het as maar een reactie op @Residenz35 '"dat heb ik de afgelopen maanden ook regelmatig gedaan, maar het probleem keert steeds terug en was daarmee geen duurzame oplossing".
Reputatie 7
Oh, gelukkig maar...
Houden we de topic lekker levendig 🙂
Kijkt Ziggo er vast niet omheen 😛

Reageer