1
Vraag
2
Reageer en help mee
RuPare

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connectbox en telefoonlijn die niet werkt

sinds deze week een connectbox, na veel gebel nu wel internet, maar nog steeds geen telefoon. Vandaag wil ik inloggen op de connectbox, krijg ik het blauwe UPC inlogscherm ipv het oranje Ziggo inlogscherm. En hier werkt het eerder gewijzigde wachtwoord dus niet en kom ik er niet meer in. iemand enig idee, voor ik weer een halve dag aan de telfeoon hang met Ziggo
8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Misschien de box even resetten met de paperclip methode? ( kleine gaatje achterop de box)
King006

Level 1
  • 490Posts
  • 9Oplossingen
  • 110Likes
RuPare wrote:
sinds deze week een connectbox, na veel gebel nu wel internet, maar nog steeds geen telefoon. Vandaag wil ik inloggen op de connectbox, krijg ik het blauwe UPC inlogscherm ipv het oranje Ziggo inlogscherm. En hier werkt het eerder gewijzigde wachtwoord dus niet en kom ik er niet meer in. iemand enig idee, voor ik weer een halve dag aan de telfeoon hang met Ziggo


Zijn er deze week werkzaamheden geweest? Ik had het toen namelijk ook. Even modem uit en aanzetten is genoeg om weer toegang te krijgen 🙂
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi RuPare, welkom op onze Community. De bloem is eigenlijk het logo van Liberty Global, en wordt in andere landen waar de modems staan ook nog gebruikt. Als de config file niet goed geladen is kun je deze nog een keer tegenkomen in de modems. Het is wel een vreemd gezicht inderdaad 🙂

Een reset moet helpen. Is bij jou alles weer oranje?
RuPare
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
na de reset inderdad weer oranje, maar nog steeds geen telefoon 😞
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo RuPare, ik zie dat dit topic een beetje in het water is gevallen. Ik ben vorige week ook niet volledig aanwezig geweest, sorry!

Hoe gaat het nu met de telefoonlijn? Verder komt het best vaak voor dat de telefoonlijn per ongeluk niet op lijn 1 maar in lijn 2 is aangesloten. Zou je dat eens kunnen checken?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi, heb je een update voor ons?
Tjerko

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Mijn ouders hebben ZIGGO en uiteindelijk hebben zij hun Ubee modem omgeruild met een Connectbox.

Is het zo dat Connectbox ALLEEN werkt met een 4 adderige telefoonkabel en niet meer met 2? zoals dat wel kon met het Ubee modem?

vr gr Tjerko
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Tjerko dat is best een tegenvaller! Is het al opgelost? met 2 aders moet nog steeds lukken, er is aansluiting technisch niets veranderd. Kun je eens een ander kabeltje proberen? Misschien is de oude bij de omruilwerkzaamheden defect geraakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo