Beantwoord

Anoniem bellen uitzetten vaste telefonie

• 6 maart 2018
  • 59 Reacties
  • 28293x Bekeken

Toon eerste bericht

59 Reacties

Ook ik heb het probleem dat ik steeds anoniem bel.

Hoe kan ik permanent blokkeren nummerweergave uitzetten   … ik heb een zaak, Bel veelal mobiel, maar vast toestel wordt toch regelmatig gebruikt.. #31 is een optie maar niet wenselijk gezien het wisselend aantal nummers

Reputatie 7
Badge +35

@Derhaag-Doon Neem contact op met Ziggo, zij kunnen dit aan of uit zetten.

Reputatie 7

Hoe kan ik permanent blokkeren nummerweergave uitzetten   … ik heb een zaak, Bel veelal mobiel, maar vast toestel wordt toch regelmatig gebruikt.. #31 is een optie maar niet wenselijk gezien het wisselend aantal nummers

Wordt geregeld @Derhaag-Doon, ik verwacht dat dit binnen uiterlijk 24u verwerkt is.

Hier ook geprobeerd om anoniem bellen uit te zetten, maar dit lukt niet. @Mark Ziggo kun je hierbij helpen? :)

Reputatie 7

Hi @winmar, in onze systemen staat jouw nummerweergave aan (nummer wordt wel meegezonden bij gesprek). Maar degene die jij belt ziet jouw nummer niet in beeld?

Welk telefoontoestel gebruik je, zitten daar misschien ook instellingen in waarmee je dat kunt veranderen?

Reputatie 7
Badge +14

@winmar 

Voor nummerherkenning (bij een Ziggo-aansluiting) dient het toestel wel FSK te ondersteunen.
Zie voor uitleg b.v. deze link.

Goedemiddag, zou graag anoniem bellen willen uitzetten via MijnZiggo, maar zie hier geen mogelijkheid voor. Hoe te handelen?

Vriendelijke groeten

@Mark Ziggo: zag dat deactiveren van anoniem bellen via dit forum aangevraagd kan worden.

Reputatie 7

Hi @Jwal, ik zie dat je intussen nog een poging hebt gedaan om dit via de Klantenservice te regelen. Zonder succes, want ze hebben een verkeer formulier gebruikt… Enfin, ik pas het bij dezen aan, moet binnen een paar dagen verwerkt zijn waarna je niet meer anoniem belt!

Reageer