Beantwoord

Anoniem bellen uitzetten vaste telefonie

  • 6 maart 2018
  • 82 Reacties
  • 31051x Bekeken


Toon eerste bericht

82 Reacties

Ook ik heb het probleem dat ik steeds anoniem bel.

 

Hoe kan ik permanent blokkeren nummerweergave uitzetten   … ik heb een zaak, Bel veelal mobiel, maar vast toestel wordt toch regelmatig gebruikt.. #31 is een optie maar niet wenselijk gezien het wisselend aantal nummers

 

@Derhaag-Doon Neem contact op met Ziggo, zij kunnen dit aan of uit zetten.

Reputatie 7

Hoe kan ik permanent blokkeren nummerweergave uitzetten   … ik heb een zaak, Bel veelal mobiel, maar vast toestel wordt toch regelmatig gebruikt.. #31 is een optie maar niet wenselijk gezien het wisselend aantal nummers

Wordt geregeld @Derhaag-Doon, ik verwacht dat dit binnen uiterlijk 24u verwerkt is.

Hier ook geprobeerd om anoniem bellen uit te zetten, maar dit lukt niet. @Mark Ziggo kun je hierbij helpen? :)

Reputatie 7

Hi @winmar, in onze systemen staat jouw nummerweergave aan (nummer wordt wel meegezonden bij gesprek). Maar degene die jij belt ziet jouw nummer niet in beeld?

Welk telefoontoestel gebruik je, zitten daar misschien ook instellingen in waarmee je dat kunt veranderen?

Reputatie 7
Badge +14

@winmar 

Voor nummerherkenning (bij een Ziggo-aansluiting) dient het toestel wel FSK te ondersteunen.
Zie voor uitleg b.v. deze link.

Goedemiddag, zou graag anoniem bellen willen uitzetten via MijnZiggo, maar zie hier geen mogelijkheid voor. Hoe te handelen?

 

Vriendelijke groeten

@Mark Ziggo: zag dat deactiveren van anoniem bellen via dit forum aangevraagd kan worden.

Reputatie 7

Hi @Jwal, ik zie dat je intussen nog een poging hebt gedaan om dit via de Klantenservice te regelen. Zonder succes, want ze hebben een verkeer formulier gebruikt… Enfin, ik pas het bij dezen aan, moet binnen een paar dagen verwerkt zijn waarna je niet meer anoniem belt!

Hoi @Mark Ziggo ik zou ook graag anoniem bellen uitzetten. Ik zie de optie om het uit te zetten niet in mijn ziggo. Hopelijk lukt het op deze manier. 

Reputatie 7

Hoi @Dselten, met de ingevulde gegevens in je Ziggo Community profiel kan ik helaas geen klantgegevens vinden. Kun je mij een privébericht sturen met het adres, telefoonnnummer en klantnummer waar het om gaat?

Hoi,

Ik probeer het anoniem bellen uit te krijgen voor mijn moeder. We kunnen nu dus niet zien of zij een poging doet om ons te bellen. Dit ging dus zaterdag dus bijna goed mis omdat ze onwel was geworden. 

Ik dit gepoogd te regelen via de service desk. De dame gaf aan dat zij dat niet kon.

Begrijp ik het goed dat het wel kan?

Ze zat vroeger bij kpn en daar konden we gewoon zien dat ze gebeld had.

Ook wij willen graag anoniem bellen UIT zetten. Ooit aangezet vanwege vrijwilligerswerk bij slachtofferhulp. Nu vanwege horen we steeds vaker dat mensen ons telefoontje niet opnemen omdat het een afgeschermd nummer is. Vanwege ziekte van mijn schoonvader moet het nu zo snel mogelijk uitgezet worden. Via mijn ziggo lukt dit dus niet. Privé bericht aan iemand van Ziggo sturen zoals je hier overal ziet wordt geblokkeerd. graag reactie!

@Joswort en @AfkeM Ik leg jullie vraag bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen dit uitvoeren voor jullie.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, nu iets eerder.

Goedemorgen, 

@Joswort Wil je jouw adresgegevens in jouw profiel vermelden? Dan ga ik hier direct mee aan de slag. 

@AfkeM Bij jou heb ik dit direct kunnen regelen. Binnen 24 uur is dit verwerkt en is jouw telefoonnummer zichtbaar voor de personen die jij belt. 


 

@Cecilia Ziggo , de adres gegevens zijn toegevoegd

Reputatie 7

Bedankt @Joswort, binnen 24u belt je moeder niet meer anoniem.

Goedemorgen, mijn nummer  verschijnt nog steeds als privé op een telefoon, dus het is nog niet geregeld aan de achterkant. Hebben jullie nog gegevens van mij nodig? Ik begreep van niet. Hoop dat het voor het weekend geregeld kan worden. Met vriendelijke groet

@Mark Ziggo we zouden graag ook anoniem bellen uitzetten. Er word zo vaak niet opgenomen omdat mensen alleen kunnen zien dat het een prive nummer is. Er word dan al snel aan een callcenter gedacht. Zelfs onze kinderen nemen niet op als ik ze probeer te bellen. Dit begint erg vervelend te worden. Ik krijg het zelf niet gewijzigd. Zou u kunnen helpen?

​Hoi @AfkeM 
Wat vreemd dat jouw nummer nog niet zichtbaar is voor de personen die jij belt. Je hebt op dit moment een publiek bekend nummer en ook de optie permanent blokkeren nummerweergave staat niet actief. Deze laatste optie zorgt er namelijk voor dat je nummer is afgeschermd voor de personen die je belt. Doordat deze optie niet actief staat zou je nummer dus zichtbaar moeten zijn. Uit je bericht begrijp ik dat dit niet het geval is. Ik heb om die reden de optie laten toevoegen en opnieuw opgezegd. Binnen nu en max. 24 uur is dit verwerkt. 

@Pam.hamers Ook bij jou heb ik er voor gezorgd dat jouw telefoonnummer zichtbaar wordt voor de personen die jij belt. Binnen 24 uur is dit verwerkt.


@Pam.hamers Ook bij jou heb ik er voor gezorgd dat jouw telefoonnummer zichtbaar wordt voor de personen die jij belt. Binnen 24 uur is dit verwerkt.

Helemaal goed! Het werkt al👍🏻 Bedankt!

@Pam.hamers : het is gelukt, dank je wel!

Ik wil graag voor mijn moeder het anoniem bellen uit laten zetten. Dit lukt niet via mijnZiggo.

Kan een van de moderatoren hier mee helpen? @Cecilia Ziggo  of @Mark Ziggo misschien?

Alvast bij voorbaat bedankt.

Reputatie 7
Badge +26

Ik wil graag voor mijn moeder het anoniem bellen uit laten zetten. Dit lukt niet via mijnZiggo.

Kan een van de moderatoren hier mee helpen? @Cecilia Ziggo  of @Mark Ziggo misschien?

Alvast bij voorbaat bedankt.

Een moderator kan dit inderdaad doen, maar het snelste gaat het als u vanaf het toestel van uw moeder 1200 belt en daar het verzoek doet.

Reputatie 7
Badge +14

@oosteroo 

Haak desnoods ook aan bij dit recentere topic.

Reageer