1
Vraag
2
Reageer en help mee
janjaap2091

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Advies voor nummerbehoud bij overstap naar Ziggo

De situatie is als volgt:

  • Op adres A heb ik nog een telefoon abonnement (bij KPN)
  • Adres B is het toekomstige adres waarnaar ik verhuis. Ik heb mijn Ziggo televisie abonnement al verhuisd van adres A naar B en uitgebreid met een internet abonnement

Het Bellen abonnement heb ik nog niet bij Ziggo aangevraagd voor adres B, omdat ik graag gebruik wil maken van nummerbehoud en ik dit nummer nog voor een korte periode op adres A wil aanhouden. In de toekomst wil ik dit wel gaan doen. Echter, het is mij niet duidelijk wat de correcte aanpak is om gebruik te kunnen maken van nummerbehoud. Naar mijn idee zijn er twee opties:
1) Eerst Bellen bestellen bij Ziggo, wachten totdat deze dienst beschikbaar is op adres B en vervolgens het nummer behoud formulier invullen (ik zie geen optie in het bestel menu om gelijktijdig nummer behoud aan te vragen).
2) Eerst het nummer behoud formulier invullen en later pas Bellen bestellen bij Ziggo.

Wat is de juiste aanpak?
1 Reactie 1
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi janjaap2091
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Gewoon nu zo je abonnement laten: A je nummer bij KPN en op B je Ziggo abonnement (zonder thuis telefoonnummer). Zodra je helemaal zeker bent om over te stappen naar B met je telefoonnummer dan neem je contact op met Ziggo om je abonnement aan te passen en voor 1,- euro per maand meer een telefoonaansluiting er bij.

Als je dat doet dan vragen ze gelijk of je een nummer hebt dat je wenst te behouden en dan zeg je JA. En verder doet Ziggo z'n werk en zet die je nummer over. Dit is eigenlijk wat je moet doen 🙂

Fijne Feestdagen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic