1
Vraag
2
Reacties
Frats

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

5G toestelondersteuning

Er zijn inmiddels een aantal toestellen op de markt die 5G ondersteunen. Nu  heeft het ene toestel ondersteuning voor twee 5G banden en anderen hebben er soms 5. Welke banden heb ik straks nodig om optimaal van 5G gebruikt te kunnen maken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ZeusFFWD

Level 1
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Van wat ik lees mogen de providers de volgende 5g frequenties gaan gebruiken in Nederland. Te weten de 700 megahertz, 3,5 gigahertz en 26 gigahertz band. Als het toestel deze alle 3 ondersteund zit je goed. 

 

Uit nieuwsgierigheid.. waarom denk u dat u 5g nodig heeft?

Bekijk in context

4 Reacties 4
ZeusFFWD

Level 1
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Van wat ik lees mogen de providers de volgende 5g frequenties gaan gebruiken in Nederland. Te weten de 700 megahertz, 3,5 gigahertz en 26 gigahertz band. Als het toestel deze alle 3 ondersteund zit je goed. 

 

Uit nieuwsgierigheid.. waarom denk u dat u 5g nodig heeft?

Frats
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik denk helemaal niet dat ik 5G nodig heb. Was alleen nieuwsgierig. Mocht ik in de toekomst een nieuw toestel nodig hebben vind ik het echter wel makkelijk om te weten of het toestel aan de nieuwe ontwikkelingen mee kan doen. Ik k

ZeusFFWD

Level 1
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

De meeste huidig beschikbare 5g toestellen ondersteunen de frequenties die straks in Nederland gebruikt mogen worden. Dus verwacht niet dat dat je problemen gaat geven ??

Frats
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Uittekend. Bedankt voor je antwoord.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo