GodZ

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wiffi naam en wachtwoord wijzigen booster lukt niet

Zojuist heb ik thuis een wiffibooster ontvangen en nu wil ik op http://ziggo-ap mijn wiffi wachtwoord en netwerknaam wijzingen maar die url in niet bereikbaar. Ik kom elke keer op het homepagina van ziggo uit. Hoe kan dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GodZ
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het advies, maar het is inmiddels gelukt via een andere browser. Lukte niet via chrome, maar wel op safari. Vreemd.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Welke Wifibooster heb je ontvangen?

Als je in je modem kijkt zie je ook het IPv4 adres van de Wifibooster en als je die invult in je browserbalk kom je er ook in.
GodZ
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi Bert,
Dank voor je hulp, maar ik kan op deze wifi booster geen IPv4 adres vinden. Zie foto achterkant.
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Hoewel de installatieprocedure een beetje "tegennatuurlijk" over kan komen, dient deze wel letterlijk te worden gevolgd.
Eerst met kabeltjes verbinden en aanzetten om vervolgens een Wifi-verbinding op te bouwen met gebruikmaking van de gegevens zoals op de stikker (SSID en Wifi-achtwoord). Met de, Wifi-verbonden PC, moet het dan wel lukken om met een browser bij de instellingen te komen.

Zie link.
GodZ
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het advies, maar het is inmiddels gelukt via een andere browser. Lukte niet via chrome, maar wel op safari. Vreemd.

Uitgelicht topic