FerrariSpeed9

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uit vallen staat op uit, geen andere beveiligen...Toch valt de TV op hetzelfde tijdstip telkens uit? Graag hulp!

Elke keer valt s' avonds mijn tv uit (zwart beeld)! Staat vermeld op OK, maar dit werkt niet Moet hem dan volledig uitzetten en weer aan! Er zit géén beveiliging of slot, klokinstelling  op! 

Sinds kort de mediabox Next, omdat ik daarvoor XL had en niet meer ondersteund werd, werkt met een extra box!

Toen was het probleem andersom, viel de tv in de slpk uit! Ben er dus niks mee opgeschoten! Is er een stand of moet beide boxen op aan staan, wat is dit irritante voorval! Al geruime tijd aan de gang, dus via deze weg nog een poging voor ik ga overstappen!

Graag hulp bvd Cor

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Valt uw tv uit of gaat de mediabox uit? Bij een uitvallende tv heeft overstappen weinig zin.

FerrariSpeed9
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jan, nee de tv valt weg...in beeld druk op OK, gebeurt niks...daarna tv uitzetten en weer aan en dan weer beeld!

Raar dat dit altijd rond hetzelfde tijdstip is, rara wat is dit?

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @FerrariSpeed9, welkom op de Community! 

Vervelend dat je dit telkens ervaart. Zou je met ons een foto kunnen delen van de melding die je te zien krijgt voordat dit gebeurt? 
En bij de instellingen van de TV staat ook geen automatisch na stand-by optie ingesteld? 

Uitgelicht topic