Beantwoord

Sonos werkt niet met Arris router

  • 9 september 2019
  • 9 Reacties
  • 431x Bekeken

  • Gedreven Ontdekker
  • 8 reacties
Sonos stopt of slaat over. Sonos geeft aan dat het aan de router ligt. Klantenservice legt het bij Sonos. Ik zit er tussen. Wie weet de oplossing?
icon

Best beantwoord door KBX458 9 september 2019, 12:51

Lees eens dit topic voor de oplossing. Daar kun je ook je vraag kwijt, zo nodig, voor een ander modem.
Bekijk origineel

9 Reacties

Hoi,

Wat voor modem heb je.

https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/sonos-werkt-niet-in-combinatie-met-arris-connectbox-37446/index10.html
Reputatie 7
Badge +17
Lees eens dit topic voor de oplossing. Daar kun je ook je vraag kwijt, zo nodig, voor een ander modem.
Arris modem en klantenservice al gebeld, maar ik kan geen andere krijgen.
Ik zou de Sonos moeten aansluiten met een kabel.....
Reputatie 7
Badge +17
Onder de jongste reactie van het door mij genoemde topic kun je je wens kenbaar maken.
De moderators komen dan een dezer dagen met een reactie.
Onder de jongste reactie van het door mij genoemde topic kun je je wens kenbaar maken.

Dank je wel, ik ben naar de link gegaan en heb een reactie gegeven. Nu afwachten.....
Hoi,

Wat voor modem heb je.

https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/sonos-werkt-niet-in-combinatie-met-arris-connectbox-37446/index10.html


Een Arris... daarom net een bericht gestuurd via de link die KBX458 heeft gestuurd.
Reputatie 7
Badge +17
Ik las het. Komt vast goed.
Helaas tot nu toe nog geen reactie ontvangen....
Helaas tot nu toe nog geen reactie ontvangen....
Ondertussen gebeld door Ziggo en opgelost!

Reageer