Beantwoord

Sonos aansluiten op TV/Horizon mediabox.

• 13 maart 2016
  • 4 Reacties
  • 10352x Bekeken

Hi,

Ik heb sinds kort 2 Sonos play 1 voor muziek aangeschaft. Maar dacht als het geluid van de TV ook via de sonos kan hoe perfect zou dit zijn. Heb alleen geen idee of dit mogelijk is. Weet alleen dat de Sonos soundbar wel kan. Maar lijkt me sterk dat de andere Sonos boxen dit niet kunnen. Bij de Sonos play 1 zit er een netwerkkabel bijgeleverd. Hoort dit dan in de horizon mediabox of in de TV? Op mijn TV is daar geen input voor, maar zie wel dat op de mediabox LAN output zijn voor die netwerkabels van Sonos... Wie zou mij hier iets meer over kunnen vertellen.... Kan de play 1 aangesloten worden op de mediabox of TV?
icon

Best beantwoord door Teun 13 maart 2016, 22:03

De play 1 heeft geen input, alleen de playbar en de play5. Je kunt hem dus niet aansluiten op je tv.

Teun.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
De play 1 heeft geen input, alleen de playbar en de play5. Je kunt hem dus niet aansluiten op je tv.

Teun.

Teun.

Hi Teun,

Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +11
Graag gedaan.

Teun
Hoi,
Het is mogelijk, maar dan heb je de Connect of de Connect: AMP van Sonos ook nog nodig. Je kunt audio input van de connect gebruiken vanaf de audio output van je TV. Zodra je de tv aanzet pakt de connect het geluid op van de tv en zend het naar je play1. Ik heb de connect (heeft 2 UTP poorten) met een play3 bekabeld aangesloten en op de andere utp aansluiting de kabel naar mn router. Het werk perfect!