Software update voor Wifibooster via Stopcontact en Internetkabel

• 31 januari 2018
  • 73 reacties
  • 13113 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

73 Reacties

@Loetje1969 Eerdere berichten van Folkert Ziggo die over je vraag gaan:

Je Wifibooster is inderdaad niet geüpgraded naar firmware 2.1.1. Na een korte check staan ongeveer de helft van alle Wifiboosters via de Internetkabel nog op de oude firmware.

De reden is dat de uitrol die op 20 februari zou plaatsvinden is stopgezet nadat is ontdekt dat er een bug in de firmware zit. De bug zorgt ervoor dat de Wifibooster via de Internetkabel zijn instellingen kwijt raakt na een upgrade.

Op dit moment is er nog geen inzage wanneer de uitrol van de software voor de Wifibooster via netwerkkabel verder gaat. Ik wordt door het team op de hoogte gebracht zodra er concrete plannen zijn. Als meer bekend is, deel ik dat hier met jullie.
Reputatie 2
Badge +1
Is er al iets bekend wanneer de update weer opnieuw wordt aangeboden?
Of kan iemand de firmware waar de bug inzit doorsturen? Het opnieuw instellen van wifi naam en netwerk is zo geregeld.
Reputatie 1
Is er al iets bekend wanneer de update weer opnieuw wordt aangeboden?
Of kan iemand de firmware waar de bug inzit doorsturen? Het opnieuw instellen van wifi naam en netwerk is zo geregeld.

Ja precies, dit duurt allemaal erg lang...
Het lijkt erop dat dit vandaag of morgen zou moeten zijn, als alles goed is gegaan met de test, dit naar aanleiding van de tekst in dit bericht:
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/lage-internetsnelheid-op-wifibooster-na-firmware-update-24326/index4.html#post250685

"Door Comtrend is nieuwe firmware aangeleverd. Deze firmware wordt op dit moment door ons getest. Dit duurt ongeveer twee weken. Zodra we hierop akkoord geven, beginnen we twee weken daarna met het upgraden van de Wifiboosters via het Stopcontact. Nog even afwachten dus."

Misschien heeft @Folkert Ziggoeen update.
Reputatie 1
Het lijkt erop dat dit vandaag of morgen zou moeten zijn, als alles goed is gegaan met de test, dit naar aanleiding van de tekst in dit bericht:
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/lage-internetsnelheid-op-wifibooster-na-firmware-update-24326/index4.html#post250685

"Door Comtrend is nieuwe firmware aangeleverd. Deze firmware wordt op dit moment door ons getest. Dit duurt ongeveer twee weken. Zodra we hierop akkoord geven, beginnen we twee weken daarna met het upgraden van de Wifiboosters via het Stopcontact. Nog even afwachten dus."

Misschien heeft @Folkert Ziggoeen update.

Dit gaat over de wifibooster via het stopcontact, wij hebben het over de wifibooster via de utp kabel.
Reputatie 2
Badge +1
Tot op heden nog steeds geen update 2.1.1 voor de bekabelde wifi booster.
Het duurt allemaal weel heel lang hoor Ziggo.
Medewerkers van tech weten niet wanneer de update wel komt.
Terugroepactie Wifibooster via stopcontact Wifiboosters met serienummer S/N 178xxxx:

https://tweakers.net/nieuws/138205/ziggo-vervangt-deel-stopcontact-wifiboosters-wegens-kans-op-printplaatdefect.html
Reputatie 7
Badge +25
ha mooi beide setjes andere sn nr.☺
Reputatie 7
Badge +25
ha mooi beide setjes andere sn nr.☺

thx voor de feedback @Be rt *lekker bezig*😜
Reputatie 2
Badge +1
@Folkert Ziggo
Al enig idee wanneer de firmware update nu eens beschikbaar wordt voor het bekabelde wifi punt? Er is totaal geen duidelijkheid hierin tot heden dan "wachten".
Reputatie 7
Updates in dit topic! 😊
Er is een probleem, ik wil graag van tevoren weten waar ik naar update. 😉
Van ZG-w26.7c.p9.4c naar PG-9072-ZG-w26.9c.p9.4c. @Gusto
@Be rt , Tja, en wat lost dat op?
De problemen die in de 2 topics genoemd zijn. @Gusto
Maar @Be rt , nog steeds geen automatische updates. 😉
@Folkert Ziggo , ik bedoel dat ik geen automatische updates wil.
Vertel eerst maar eens wat er "verbeterd" is. 😉
Hallo @Gusto,
dan moet je ze uitzetten, dan krijg je geen updates meer.☺
@N.N. , gelukkig heb ik die "dingen" niet. 🙂
@Gusto Wat zeur je dan? 😎
Maar de randapparatuur die ik koop, mag niet automatisch updaten!
Eerst melden wat er veranderd. 😉
@Be rt , of apparatuur waar je dit moet aan zetten. 😉
Hier mag niets wat aan het internet hangt, automatisch updaten. 🙂