Beantwoord

Sneeuwbeeld Sharp 50bl5EA vs Samsung SMT-C7140

• 24 september 2020
  • 3 reacties
  • 243 keer bekeken

Goede dag, 

Ik heb een sharp 50BL5EA, en heb hier een Samsung SMT-C7140 op aangesloten. Nu krijg ik alleen sneeuwbeeld.

Hij herkent wel dat er iets op de hdmi ingang is aangesloten. Als ik de Samsung aanzet krijg ik eerst het opstart scherm, dan het geen signaal beeld (op het moment dat hij bezig is met opstarten), en wanneer hij volledig is opgestart krijg ik sneeuw… 

Heb de Nintendo switch aangesloten, deze pakt hij wel meteen. 

De resolutie van de tv staat op 1920x1080, deze heb ik op de Samsung ook zo gezet maar zonder resultaat. 

Heeft iemand een idee wat er niet goed gaat, en hoe dit opgelost kan worden? 

Bvd Nicky S

icon

Best beantwoord door Nicky s 30 september 2020, 12:04

Goede dag, 

Bedankt voor de reactie, het probleem is ondertussen verholpen. 

De hdmi aansluiting op de tv stond afgesteld op 2.0 deze terug gezet op 1.4 en het probleem was verholpen

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7

Goedemiddag @Nicky s en welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag hier bij ons aanklopt! Balen dat je sneeuwbeeld krijgt op het moment dat je de Samsung SMT-C7140 aansluit op je TV. Heb je ter controle wel een andere HDMI kabel tussen je Samsung mediabox en TV getest?
Controleer ook of de Sharp TV op het juiste videosignaal staat afgesteld van de HDMI poort waarop je Samsung Mediabox is aangesloten. Ik raad aan de stappen op deze pagina te gebruiken om alles nog eens grondig na te lopen.

Eventueel kan ik een nieuwe HDMI kabel toesturen, voor het geval je geen andere kabel hebt liggen. Check ook of de coaxkabel (voor het tv signaal) nog goed tussen de RF In coax aansluiting van de Mediabox en de Ziggo aansluiting verbonden is.
Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is, anders helpen wij je hier graag verder. 

Goede dag, 

Bedankt voor de reactie, het probleem is ondertussen verholpen. 

De hdmi aansluiting op de tv stond afgesteld op 2.0 deze terug gezet op 1.4 en het probleem was verholpen

Ik heb het voor elkaar na heel veel proberen de medion code  1787  Geprobeerd en deze werkt !