Rbeijer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met Netflix en Connecten Spotify op Philios Spotify boxen

Sinds 3 weken overgestapt naar ziggo. Vooralsnog, 3 monteurs later, erg ontevreden. Ik heb 2 problemen.

1. Netflix en videoland blijven continu hangen: zwart beeld, blikkerig beeld en geluid valt weg.

2. Ik kan geen muziek meer streamen via mijn Spotifyboxen(Philips).

Please advice, want dit is ongeveer 15 jaar terug in de tijd.
2 Reacties 2
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Rbeijer wrote:
Sinds 3 weken overgestapt naar ziggo. Vooralsnog, 3 monteurs later, erg ontevreden. Ik heb 2 problemen.

1. Netflix en videoland blijven continu hangen: zwart beeld, blikkerig beeld en geluid valt weg.

2. Ik kan geen muziek meer streamen via mijn Spotifyboxen(Philips).

Please advice, want dit is ongeveer 15 jaar terug in de tijd.



1 : Zwart beeld ook als je naar normaal live tv kijkt via de next ? of valt het beeld in zwart als je kijkt ?

2: Iets duidelijker met deze vraag is handig , hoe doe je het ?

1: Probeer een andere HDMI kabel , kijk of je TV de laatste software update heeft ? en in het diagnostische menu van de next bij het tandwieltje en kan je zien hoe de next het signaal niveau ziet .

2: heb je een ander modem gekregen en gebruikt je wifi ?

kortom wees iets duidelijker met welke apparatuur je werkt en hoe het zit aangesloten , tupe nummers en zo helpen ook.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi Rbeijer welkom op de Community. Jammer om te lezen dat je overstap naar ons als reis terug in de tijd voelt! Wij mikken liever op het tegenovergestelde effect natuurlijk. Ik heb dankzij de gegevens in je profiel gezien dat je hierover al afspraken met ons hebt gemaakt. Je gaat naar de Mediabox Next en er komt nog een monteur.

Maar ik vraag me af of er iets valt te monteren. Instellen van geavanceerde geluidssystemen ondersteunen we niet, dat kunnen we niet voor je uit handen nemen helaas. Een monteur is niet perse de expert die dat voor je kan doen ben ik bang. De experts vind je hier op de Community. We hebben meer informatie nodig: Wat gaat er mis met je Spotifyboxen? Is er een foutmelding? Zijn ze wel verbonden of willen ze helemaal niet meer verbinden me tinternet? Gaat het mis tijdens afspelen? Zien je apps de boxen nog wel? Etc.

In dit topic inventariseert een collega of een ander type modem je uit de brand kan helpen. Het type wat je hebt - de Arris Connectbox - werkt minder goed samen met Sonos dan de Compal Connectbox. Mogelijk is het wijs om deze om te ruilen.

Uitgelicht topic