Ik kom hier terecht nadat ik vanochtend 39 (!!!!!) minuten bij de Klantenservice aan de telefoon heb gehangen omdat het frequentieoverzicht op de website van Ziggo niet werkte. Mijn radio is gerepareerd en nu moesten de voorkeuzetoetsen opnieuw worden ingesteld.
Het meisje zei eerst dat Ziggo geen radio leverde… Daarna dat ook bij haar het niet werkte op de website… Vervolgens dat ik het maar moest googelen, wat ik heel vreemd vind want iemand bij Ziggo moet toch weten op welke frequentie ze dit op de kabel uitzenden. En zo ging het maar door. Ze kon me ook niet doorverbinden, want er was niemand aanwezig en haar leidinggevende, daar mocht ze me ook niet mee doorverbinden. Verder was ze wel heel begripvol, dat scheelde… Steeds ging ze weer overleggen en na die 39 minuten kreeg ik alleen het advies een klacht in te dienen.
Dat viel vervolgens ook nog niet mee, want via de website kwam ik steeds weer in een loop terecht en het contactformulier was daardoor lastig te vinden. Maar ik ben een aanhouder, dus is het uiteindelijk gelukt.
Inmiddels heb ik dankzij de topics op deze website de informatie gevonden, waarvoor mijn dank! Ik begrijp nu waarom het advies 'ga maar googelen’ werd gegeven… Dankzij de geweldige (ahum) service van Ziggo ben ik weer 2 uur van mijn leven kwijtgeraakt aan zoiets simpels als de radio opnieuw instellen. Wat een slechte service dit!