1
Vraag
2
Reacties
Pieter1970

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oud kastje van de CAI is volgens de Gemeente Goeree Overflakkee van Ziggo

tussen mijn perceel en het perceel van mijn buurman op nummer 42 staat een klein grijs kastje, ik heb navraag gedaan bij de Gemeente Goeree Overflakkee maar dit kastje is niet bekend bij de Gemeente, het is volgens een medewerker van de gemeente eigendom van de CAI (Centrale Antenne Installatie) dit is overgenomen door Ziggo maar volgens mijn buurman niet meer in gebruik. kunnen jullie aan mij doorgeven of dit kastje nog in gebruik is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Pieter1970 We zijn hier even op onderzoek uit geweest. Dit is géén eindversterker van Ziggo. Onze eindversterker staat iets verderop bij huisnummer 30 op de hoek. Hopelijk weet je zo genoeg.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Hier moet een moderator even naar kijken, maar het is niet een kasje wat men nu in gebruik heeft. Ik zal hierbij vragen of Lycke Ziggo hier even naar wil kijken.

Wacht dus nog even met weghalen... :wink:
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Pieter1970 We zijn hier even op onderzoek uit geweest. Dit is géén eindversterker van Ziggo. Onze eindversterker staat iets verderop bij huisnummer 30 op de hoek. Hopelijk weet je zo genoeg.
Pieter1970
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mannen, hartelijk dank voor jullie antwoorden. Maar wat nu te doen met het kastje wat er staat en wat niet meer in gebruik is. Is het mogelijk dat er een monteur bij komt kijken of het nog in gebruik is? Of er nog spanning o.i.d. opstaat? Als burger kan ik niet zo maar dit kastje weghalen.

Groet Pieter1970
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
U zou kunnen informeren bij het kadaster wie er gebruik mag maken van dat perceel of een deel daarvan. https://www.kadaster.nl/producten/woning/eigendomsinformatie
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Pieter1970 wrote:
Als burger kan ik niet zo maar dit kastje weghalen.



Lijkt mij inderdaad niet verstandig. Als het niet van Ziggo is, kan er van alles in zitten. Het kan ook een (oude) kast van KPN of een ander bedrijf zijn en vrijwel zeker zitten er onder de kast kabels. Dus met verwijderen van de kast ben je er niet.

Je kunt bij het kadaster ook een overzicht vragen van grondbekabeling, maar dit is niet gratis. Dus wellicht handiger om iemand van de gemeente langs te laten komen.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Pieter1970 Mocht je erachter komen van wie het mysterieuze kastje is, hoor ik het ook graag!:grin:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic