Artwido Ik heb vanmiddag nogmaals contact gehad met de NPO via Twitter. Dus de teller staat nu op drie: telefonisch, via e-mail en Twitter. Blijven niet veel smaken meer over, misschien nog de tamtam en/of rooksignalen? Bestaat Messenger nog? Gebruikt iemand dat? Doet me aan de fax denken.
Bij mij vroegen ze alleen naar het model tv en of het zich voordoet bij de livestream en/of uitzending terugkijken. (Is er überhaupt iemand die op zijn tv livestream gebruikt? M.i. geen Ziggoklanten want dan heb je - verplicht - al een tv-abonnement.)
Mag ik als oud-ICT'er hartelijk lachen om hun vragen? Ja, dat mag ik (namens Mart Smeets). Concreet: ze passen hun app aan en vervolgens werkt het niet meer. Nou dan zou ik ook gaan zoeken of
- je stiekem van internetprovider geswitcht bent;
- ja, het internetadres is heel belangrijk; even adressen gaat goed, maar oneven IP-adressen geven problemen (sorry, klinkt cynisch).
Ik kan i.i.g. antwoord geven op de laatste vraag: als je alles verwijdert en opnieuw installeert blijf je dezelfde fout houden.
Zomaar een vaag gevoel bij mij: zou het wellicht aan de gewijzigde app kunnen liggen?
Op Twitter stelde iemand de vraag waarom ze geen rollback doen? De oude situatie herstellen. Nou, dat was slikken bij hen.
Concreet: we zijn nu 24 uur verder en het werkt nog steeds niet.