Hallo,
Sinds 2 weken zijn we klant bij Ziggo geworden. Alles werkt prima, internet is ook gelijk 5x zo snel als onze vorige leverancier.
Nu wilde ik mijn PS4 aansluiten maar krijgt deze zowel met WiFi als met de kabel geen verbinding. Hij vraagt opeens of ik wel/geen gebruik wil maken van een proxy server. Als ik daar geen gebruik van wil maken (aangezien dat nooit nodig was en ik ook niet zou weten wat dit überhaupt is) en ik de verbinding test vindt hij wel mijn IP adres maar kan hij geen verbinding maken.
Tegelijk werkt mijn Sonos Beam ook niet meer. Ik kan bladeren door Spotify en de radio en dan werkt alles. Tot ik iets selecteer om te beluisteren. Dan werkt het niet meer.
Door beide problemen heb ik het idee dat er iets niet klopt met de (standaard) instellingen van de router. Ik zoek me suf, maar ben ook niet thuis in alle termen die hierbij komen kijken.
Kortom: Helluuuup, alvast bedankt!