1
Vraag
2
Reacties
BobPepping81

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na verhuizing genoodzaakt over te stappen om Humax 5300C (niet meer op kunnen nemen)

Kan iemand mij uit leggen waarom ik na mijn verhuizing genoodzaakt was om over te stappen naar de Humax 5300C en nu dus een externe harde schijf moet aanschaffen om te kunnen opnemen?
Op ons oude adres konden we gewoon via onze mediabox opnemen.

Dit lijkt in alles op een downgrade van ons (toch al dure) abonnement.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Verhuisd van fUPC naar fZiggo of omgekeerd? Dan speelt verschil in gebruikte techniek een rol. Ik kon van Eindhoven naar Breda ook mijn apparatuur niet meenemen. Ik moest helaas ook mijn zeer gunstige, meer dan 10 jaar oude, abonnement opgeven.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Welke mediabox had je voor de verhuizing?
Welk abonnement had je voor de verhuizing?
BobPepping81
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bert! Wij hadden de Cisco 8685DVB UPC Mediabox, welke ik niet mee kon nemen naar het nieuwe huis.

Abonnement is een standaard internet en digitale televisie met extra zender pakket.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Verhuisd van fUPC naar fZiggo of omgekeerd? Dan speelt verschil in gebruikte techniek een rol. Ik kon van Eindhoven naar Breda ook mijn apparatuur niet meenemen. Ik moest helaas ook mijn zeer gunstige, meer dan 10 jaar oude, abonnement opgeven.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes
Goedemorgen BobPepping81 en welkom op de Community!

Jan F. heeft het helemaal bij het juiste eind, je woonde in een fUPC gebied en je woont nu in een fZiggo gebied. De Cisco Mediabox die je had kun je helaas niet gebruiken op je nieuwe adres.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic