Beantwoord

Na verhuizing genoodzaakt over te stappen om Humax 5300C (niet meer op kunnen nemen)

• 16 september 2019
  • 4 Reacties
  • 103x Bekeken

Kan iemand mij uit leggen waarom ik na mijn verhuizing genoodzaakt was om over te stappen naar de Humax 5300C en nu dus een externe harde schijf moet aanschaffen om te kunnen opnemen?
Op ons oude adres konden we gewoon via onze mediabox opnemen.

Dit lijkt in alles op een downgrade van ons (toch al dure) abonnement.
icon

Best beantwoord door Jan F. 17 september 2019, 20:29

Verhuisd van fUPC naar fZiggo of omgekeerd? Dan speelt verschil in gebruikte techniek een rol. Ik kon van Eindhoven naar Breda ook mijn apparatuur niet meenemen. Ik moest helaas ook mijn zeer gunstige, meer dan 10 jaar oude, abonnement opgeven.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Welke mediabox had je voor de verhuizing?
Welk abonnement had je voor de verhuizing?
Bert! Wij hadden de Cisco 8685DVB UPC Mediabox, welke ik niet mee kon nemen naar het nieuwe huis.

Abonnement is een standaard internet en digitale televisie met extra zender pakket.
Reputatie 7
Badge +26
Verhuisd van fUPC naar fZiggo of omgekeerd? Dan speelt verschil in gebruikte techniek een rol. Ik kon van Eindhoven naar Breda ook mijn apparatuur niet meenemen. Ik moest helaas ook mijn zeer gunstige, meer dan 10 jaar oude, abonnement opgeven.
Goedemorgen @BobPepping81 en welkom op de Community!

@Jan F. heeft het helemaal bij het juiste eind, je woonde in een fUPC gebied en je woont nu in een fZiggo gebied. De Cisco Mediabox die je had kun je helaas niet gebruiken op je nieuwe adres.