Beantwoord

Magic remote werkt niet met ziggo horizon

• 16 juli 2017
  • 28 Reacties
  • 41140x Bekeken

Toon eerste bericht

28 Reacties

Reputatie 7
Hallo @Peter Schouten, Leuk dat je de Community hebt gevonden en deze tip plaatst. Welkom 🙂 Zou je iets meer kunnen vertellen over de optie "Samsung 10" en waar je dit instelt op je LG tv?
Reputatie 1
@Peter Schouten heb Samsung 10 geprobeerd (meerdere malen) maar die combinatie werkt hier niet met LG B7 televisie (laatste firmware) en de mediabox XL (laatste firmware ook). Geen enkele knop. De beste combinatie na ze allemaal af te lopen, daarbij deed de 'kanaal verder' knop het niet, vrij essentieel voor zappen, dus voorlopig ook nog met twee AB's. Wel is de mediabox AB zo in te stellen dat ieg de LG volume en een paar andere LG functies opgeroepen kunnen worden. Vrij slordig dat deze issue die al enkele jaren speelt nog steeds niet is verholpen ondanks firmware updates op zowel TV als Mediabox.
Ok, ik heb dus een nieuwe tv, de lg oled55c8pla met magic remote. Toen ik voor het eerst aan het proberen was de mediabox met de magic remote te bedienen, lukte het me om vrijwel alles te gebruiken. Page down maar ook page up en zelfs om de media box uit te zetten met de magic remote.
Nou ging ik een paar dagen weg en heb ik alles uit gezet en stekkers eruit gehaald. Maar toen ik terug kwam moest ik de magic remote weer opnieuw instellen maar lukte het me deze keer niet alles te gebruiken. Alleen op afstandsbediening 19 kreeg ik menu, 1 2 of 3 enz.. en page down. Page up en stndby knop voor de mediabox deden het niet meer. Vind het heel vaag en weet niet hoe het komt. Iemand ideeën?

Reageer