1
Vraag
2
Reacties
stephanvh

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

live tv chromecast stop

Goedendag,

Sinds kort heb ik een chromecast. Fijn apparaat en werkt goed. Echter sinds een paar dagen als ik live tv kijk valt het casten tijdens een programma wissel uit een krijg ik zwart beeld. Ik moet steeds dan het volgende programma opnieuw casten.
Toen ik de chromecast net had liep live tv gewoon door naar het volgende programma.
Met googlen kom ik niet het zelfde probleem tegen bij anderen.

Is het een instelling/update?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groetjes

Stephan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Heb je al eens geprobeerd de Wifi kanaal te veranderen, of je modem opnieuw op te starten voordat je gaat casten. Dit wil wel eens werken.

Wifi naar 2,4 GHz of 5GHz

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Heb je al eens geprobeerd de Wifi kanaal te veranderen, of je modem opnieuw op te starten voordat je gaat casten. Dit wil wel eens werken.

Wifi naar 2,4 GHz of 5GHz
stephanvh
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je antwoord.

Alle andere apps lopen wel door. Netflix Videoland ect. Alleen Ziggogo live tv stopt steeds tussen programma's. Waar deze kort geleden wel bleef doorlopen. Zal vanavond alles resetten. Meerdere ideeën zijn nog altijd welkom 🙂
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Misschien even uitloggen in de Ziggo Go app even wachten 10 minuten en vervolgens weer inloggen, vaak werkt dit wel.

En er zijn gelukkig gebruikers genoeg met tips :wink:
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Wifi kan wel eens moeilijk doen. Misschien staat hier wat tussen.


https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/overal-wifi-25-tips-voor-je-draadloze-netwerk/
stephanvh
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Totaal niet verwacht maar de meest basic storing reactie heeft het opgelost. het simpele modem uit 30s wachten en weer aan en alles loopt weer door.

Bedankt voor de hulp.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
stephanvh wrote:
Totaal niet verwacht maar de meest basic storing reactie heeft het opgelost. het simpele modem uit 30s wachten en weer aan en alles loopt weer door.

Bedankt voor de hulp.

Graag gedaan :blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic